ZWOLNIENIE I ULGI W PODATKU ROLNYM Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW

ZWOLNIENIE I ULGI W PODATKU ROLNYM Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW

ZWOLNIENIE I ULGI W PODATKU ROLNYM Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW

Kolejność załatwienia

sprawy

Czynności:

Zwolnienie i ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów

1.

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój Nr 7 tel. (087) 643-90-80 w.85

2.

Komórka odpowiedzialna:

Referat Finansowy

3.

Wymagane dokumenty:

1. Pisemny wniosek o Zwolnienie i ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów (druk dostępny na stronie w dziale "Druki i formularze".)

2. dokument potwierdzający nabycie gruntów (do wglądu)

4.

Opłaty:

Opłata skarbowa:
- od wniosku - 5,00 zł

od każdego załącznika - 0,50 zł
Znaki opłaty skarbowej można nabyć w Kasie Urzędu Gminy -pokój Nr 14 lub przysyłając znaki skarbowe na określoną kwotę po kontakcie telefonicznym z pracownikiem UG.

5.

Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

6.

Tryb odwoławczy i opłaty:

Odmowa następuje w drodze decyzji. Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach, za pośrednictwem wójta, w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Opłata skarbowa:
- od odwołania - 5,00 zł.

- od każdego załącznika - 0,50 zł

7.

Uwagi:

  • Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy.

  • (znaki opłaty skarbowej można nabyć w Kasie Urzędu Gminy -pokój Nr 14 lub przysyłając znaki skarbowe na określoną kwotę po kontakcie telefonicznym z pracownikiem UG.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2004-01-22

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2004-01-22