Informacja Gminnej Komisji Wyborczej w Płaskiej o składzie, siedzibie i dyżurach
INFORMACJA
Gminnej Komisji Wyborczej w Płaskiej powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach
1. W skład Gminnej Komisji Wyborczej w Płaskiej wchodzą:
Lp. | Imię i nazwisko | Funkcja |
1. | Monika Brzostowska | Przewodniczący Komisji |
2. | Agnieszka Kuźma | Zastępca Przewodniczącego Komisji |
3. | Izabela Abrycka | Członek Komisji |
4. | Elżbieta Bukrejewska | Członek Komisji |
5. | Stanisław Marian Harasim | Członek Komisji |
6. | Sławomir Herman | Członek Komisji |
7. | Alicja Polkowska | Członek Komisji |
8. | Urszula Puczyłowska | Członek Komisji |
9. | Bogusława Wnorowska | Członek Komisji |
2. Siedziba Gminnej Komisji Wyborczej w Płaskiej mieści się:
Urzędzie Gminy Płaska, Płaska 53, 16-326 Płaska, tel. 87 643 90 89
3. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnego Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
29.02.2024 r. (czwartek) w godz. 13:00 - 15:30,
01.03.2024 r. (piątek) w godz. 13:00 - 15:30,
04.03.2024 r. (poniedziałek) w godz. 13:00 - 16:00.
4. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na wójta Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
06.03.2024 r. (środa) w godz. 14:30 - 15:30,
08.03.2024 r. (piątek) w godz. 14:30 - 15:30,
14.03.2024 r. (czwartek) w godz. 14:30 - 16:00.
Metryka strony