OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa oleju opałowego
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane publikacja obowiązkowa
Dostawy x publikacja nieobowiązkowa x
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Szkoła Podstawowa w Gruszkach |
|||
Adres pocztowy: Gruszki 60 |
|||
Miejscowość: Gruszki |
Kod pocztowy: 16-326 Płaska |
Województwo: podlaskie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Tel.: 087-641-76-17 |
||
E-mail: spgruszki@interia.pl |
Fax:
|
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): http://ug-plaska.pbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):
|
|||
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): Szkoły podstawowe |
Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Dostawa loco odbiorca.
|
||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
||||
(a) Roboty budowlane |
(b) Dostawy |
(c) Usługi |
||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr ** |
|
|
|
|
|
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych
|
Główne miejsce realizacji dostawy
Szkoła Podstawowa w Gruszkach, Gruszki 60, 16-326 Płaska |
Główne miejsce świadczenia usług
|
||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami
Maksymalna liczba *** |
Umowa ramowa z jednym wykonawcą |
||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: ** lub miesiącach: *** |
|||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia 1. Dostawa 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego krajowego dla potrzeb kotłowni w Szkole Podstawowej w Gruszkach na okres grzewczy 2006/2007. Dostawa loco odbiorca.
|
|||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
Do punktów 1, 2 i 3 należy przedłożyć stosowne dokumenty natomiast do punktów 4, 5 i 6 należy przedłożyć stosowne oświadczenie.
|
|||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|
Główny przedmiot |
23.00.00.00-7 |
****-* ****-* |
|
Dodatkowe przedmioty
|
23.12.20.00-8 23.12.20.00-9 **.**.**.**-* **.**.**.**-* |
****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* |
|
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie |
|||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres 1. Dostawa 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego krajowego dla potrzeb kotłowni w Szkole Podstawowej w Gruszkach na okres grzewczy 2006/2007. Dostawa loco odbiorca |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany
Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** lub data rozpoczęcia 01/10/2006 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/06/2007 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) nie dotyczy
|
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełnią stosowne warunki, na które przedstawią dokumenty i pisemne oświadczenie: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiadają własny środek transportu i zapewniają terminowe dostawy do miejsca przeznaczenia - Szkoła Podstawowa w Gruszkach według odrębnych ustaleń - sukcesywnych dostaw w okresie grzewczym, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac objętych zamówieniem, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6) nie posiadają zaległości z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
Do punktów 1, 2 i 3 należy przedłożyć stosowne dokumenty natomiast do punktów 4, 5 i 6 należy przedłożyć stosowne oświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie następujący:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
Do punktów 1, 2 i 3 należy przedłożyć stosowne dokumenty natomiast do punktów 4, 5 i 6 należy przedłożyć stosowne oświadczenie.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców *** lub minimalna liczba *** / maksymalna liczba *** |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|||
Kryteria 1. najniższa cena 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie 100 %
|
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://ug-plaska.pbip.pl |
Opłata (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta: Warunki i sposób płatności:
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 01/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 930 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 01/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 1000 Miejsce Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej, płaska 56, 16-326 Płaska, sekretariat szkoły
|
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
|
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) Sporządzona oferta powinna zawierać:
Oferta powinna być napisana na maszynie lub komputerze oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Oferty należy składać na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej, Płaska 56, 16-326 Płaska |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/08/2006 (dd/mm/rrrr) |
DYREKTOR SZKOŁY
-„-
mgr Bożena BaranowskaZAŁĄCZNIK A
I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje
Nazwa:
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.:
|
|
E-mail:
|
Fax: |
|
Adres internetowy (URL):
|
II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa:
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.:
|
|
E-mail:
|
Fax: |
|
Adres internetowy (URL):
|
III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty
Nazwa:
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.:
|
|
E-mail:
|
Fax: |
|
Adres internetowy (URL):
|
ZAŁĄCZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Część nr *** Nazwa
1) Krótki opis
|
||
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
Główny przedmiot |
**.**.**.**-* |
****-* ****-* |
Dodatkowe przedmioty
|
**.**.**.**-* **.**.**.**-* **.**.**.**-* **.**.**.**-* |
****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* |
3) Wielkość lub zakres
|
||
4) Czas trwania lub termin wykonania Pożądany Wymagany Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** (od udzielenia zamówienia) lub Rozpoczęcie **/**/**** (dd/mm/rrrr) Zakończenie **/**/**** (dd/mm/rrrr)
|
5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie
|
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie
|
6) Informacje dodatkowe
|
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZP/SP/341/01/2006 ZP-300
1
11/10
Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 22 maja 2006 (poz. 609)
SZKOŁA PODSTAWOWA
w Gruszkach
16-326 Płaska
Załącznik nr 1
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZP/SP/341/01/2006 ZP-300
1/10
Metryka strony