OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa oleju opałowego


Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane  publikacja obowiązkowa 

Dostawy x publikacja nieobowiązkowa x

Usługi 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Szkoła Podstawowa w Gruszkach

Adres pocztowy: Gruszki 60

Miejscowość:

Gruszki

Kod pocztowy:

16-326 Płaska

Województwo:

podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Bożena Baranowska

Tel.:

087-641-76-17

E-mail:

spgruszki@interia.pl

Fax:

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): http://ug-plaska.pbip.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

Administracja samorządowa

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub

trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić): Szkoły podstawowe

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

  1. Dostawa 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego krajowego dla potrzeb kotłowni w Szkole Podstawowej w Gruszkach na okres grzewczy 2006/2007.

Dostawa loco odbiorca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane

(b) Dostawy

(c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług: nr **

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Główne miejsce realizacji dostawy

Szkoła Podstawowa w Gruszkach, Gruszki 60, 16-326 Płaska

Główne miejsce świadczenia usług

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zawarcia umowy ramowej

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Maksymalna liczba ***
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: ** lub miesiącach: ***

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT: Waluta

lub zakres: między a Waluta:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego krajowego dla potrzeb kotłowni

w Szkole Podstawowej w Gruszkach na okres grzewczy 2006/2007.

Dostawa loco odbiorca.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełnią stosowne warunki, na które przedstawią dokumenty i pisemne oświadczenie:

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

  2. posiadają własny środek transportu i zapewniają terminowe dostawy do miejsca przeznaczenia - SP Gruszki według odrębnych ustaleń - sukcesywnych dostaw w okresie grzewczym,

  3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac objętych zamówieniem,

  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

  6. nie posiadają zaległości z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.

Do punktów 1, 2 i 3 należy przedłożyć stosowne dokumenty natomiast do punktów 4, 5 i 6 należy przedłożyć stosowne oświadczenie.

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

23.00.00.00-7

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

23.12.20.00-8

23.12.20.00-9

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

1. Dostawa 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego krajowego dla potrzeb kotłowni

w Szkole Podstawowej w Gruszkach na okres grzewczy 2006/2007.

Dostawa loco odbiorca

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: ** lub dniach: ****

lub data rozpoczęcia 01/10/2006 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/06/2007 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

nie dotyczy

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełnią stosowne warunki, na które przedstawią dokumenty i pisemne oświadczenie:

1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

2) posiadają własny środek transportu i zapewniają terminowe dostawy do miejsca przeznaczenia - Szkoła Podstawowa w Gruszkach według odrębnych ustaleń - sukcesywnych dostaw w okresie grzewczym,

3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac objętych zamówieniem,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

6) nie posiadają zaległości z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.

Do punktów 1, 2 i 3 należy przedłożyć stosowne dokumenty natomiast do punktów 4, 5 i 6 należy przedłożyć stosowne oświadczenie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie następujący:

  1. Po otwarciu publicznym ofert, każda oferta będzie analizowana pod kątem spełnienia warunków, jakie przedstawiono w opisie warunków udziału w postępowaniu, a w szczególności załączone dokumenty i oświadczenia.

  2. Analizowana będzie oferta także zgodnie z wymaganiami zawartymi w sekcji VI ust. 2 - informacje dodatkowe.

  3. Analiza terminu złożenia oferty - do godz. 930 w dniu 1.09.2006 r.

  4. Zachowane zostaną ustalenia zawarte w rozdziale X - „informacje o trybie otwarcia i oceny ofert” Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełnią stosowne warunki, na które przedstawią dokumenty i pisemne oświadczenie:

    1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

    2. posiadają własny środek transportu i zapewniają terminowe dostawy do miejsca przeznaczenia - Szkoła Podstawowa w Gruszkach według odrębnych ustaleń - sukcesywnych dostaw w okresie grzewczym,

    3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac objętych zamówieniem,

    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

    6. nie posiadają zaległości z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.

Do punktów 1, 2 i 3 należy przedłożyć stosowne dokumenty natomiast do punktów 4, 5 i 6 należy przedłożyć stosowne oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

Przetarg ograniczony

Negocjacje z ogłoszeniem

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców ***

lub minimalna liczba *** / maksymalna liczba ***

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1. najniższa cena

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

100 %

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://ug-plaska.pbip.pl

Opłata (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta:

Warunki i sposób płatności:

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 01/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 930

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

Inne:

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 01/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 1000

Miejsce Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej, płaska 56, 16-326 Płaska, sekretariat szkoły

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

tak nie

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

Sporządzona oferta powinna zawierać:

  1. Nazwę i adres oferenta (wykonawcy).

  2. Określoną cenę - netto plus VAT, razem brutto - za 1 litr oleju opałowego loco odbiorca.

  3. Status prawny firmy (oferenta) - załączyć potwierdzoną kopię stosownego dokumentu.

  4. Nazwiska i imiona oraz stanowiska osób reprezentujących firmę.

  5. Zestaw dokumentów i oświadczeń o spełnieniu przez oferenta wymaganych warunków wyszczególnionych w części IV specyfikacji.

Oferta powinna być napisana na maszynie lub komputerze oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.

Oferty należy składać na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej, Płaska 56, 16-326 Płaska

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/08/2006 (dd/mm/rrrr)

DYREKTOR SZKOŁY

-„-

mgr Bożena BaranowskaZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Część nr *** Nazwa

1) Krótki opis

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

**.**.**.**-*

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

3) Wielkość lub zakres

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** (od udzielenia zamówienia)

lub Rozpoczęcie **/**/**** (dd/mm/rrrr)

Zakończenie **/**/**** (dd/mm/rrrr)

5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1.

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

6) Informacje dodatkowe

------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZP/SP/341/01/2006 ZP-300

1

11/10

Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów

z dnia 22 maja 2006 (poz. 609)

SZKOŁA PODSTAWOWA

w Gruszkach

16-326 Płaska

Załącznik nr 1

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZP/SP/341/01/2006 ZP-300

1/10

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Olszewska

Wprowadzający: Katarzyna Olszewska

Data modyfikacji: 2006-08-18

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2006-08-18