Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na organizację wycieczek


Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane  publikacja obowiązkowa 

Dostawy  publikacja nieobowiązkowa x

Usługi X

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Szkoła Podstawowa w Gruszkach

Adres pocztowy: Gruszki 60

Miejscowość:

Gruszki

Kod pocztowy:

16-326 Płaska

Województwo:

podlaskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Bożena Baranowska

Tel.:

087-641-76-17

E-mail:

spgruszki@interia.pl

Fax:

----------

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): http://ug-plaska.pbip.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

Administracja samorządowa

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub

trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić): Szkoły podstawowe i gimnazjum

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Zorganizowanie wycieczek dla uczniów w ramach projektu „Akademia Jutra”, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie, zwanej dalej SIWZ

Lp.

Termin

Cel

Zakres świadczeń

Program

Ilość osób

1.

Maj 2007 wycieczka jednodniowa

12.05.2007

Augustów

    • Transport

    • Ubezpieczenie

    • Bilety wstępu

    • Posiłek: obiad

  • zwiedzenie Muzeum Kanału Augustowskiego ,

  • wizyta w miejskiej bibliotece (lekcja biblioteczna)

  • rejs statkiem

51 uczniów oraz 4 opiekunów

2.

Sierpień 2007

wycieczka

trzydniowa

07-09.

08.2007

Warszawa

    • transport

    • wyżywienie (obiadokolacja, śniadanie, obiadokolacja, śniadanie)

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu (muzeum, kino, ZOO, Pałac Kultury)

    • bilety na przejazd metrem,

    • noclegi

    • przewodnik

  • zwiedzanie Starówki,

  • spacer po parku Łazienkowskim i Wilanowie,

  • wstęp do Pałacu Kultury i Nauki, wjazd windą na 30 piętro,

  • zwiedzanie Muzeum Techniki,

  • zmiana warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza,

- przejazd po Warszawie (Sejm, lotnisko, Wisłostrada),

-przejazd metrem

-Kino Imax

- ZOO

51 uczniów oraz 4 opiekunów

3.

Wrzesień 2007

wycieczka

dwudniowa

06-07

.09.2007

Pola Grunwaldu- Olsztyn-Gdańsk- Malbork

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu: Planetarium, ZOO, do Muzeum Pola Grunwaldu, Zamek Krzyżacki

    • przewodnik

    • posiłki (obiadokolacj, śniadanie, obiad)

  • Planetarium,

  • Zwiedzanie Pól Grunwaldu z przewodnikiem,

  • Przejazd po Olsztynie

  • Starówka, Katedra - Gdańsk,

  • Spacer nad Bałtykiem- Westerplatte,

  • Zwiedzanie zamku w Malborku (Ratusz Staromiejski, Zamek Krzyżacki, Brama Mariacka)

51 uczniów oraz 4 opiekunów

4.

Styczeń 2008

wycieczka

jednodniowa

25.01.2008.

Augustów

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu na basen

  • zajęcia na basenie

54 uczniów oraz 4 opiekunów

5.

Styczeń 2008

wycieczka

jednodniowa

31.01.2008

Białowieża

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu

    • kulig

    • ognisko

    • przewodnik

- Muzeum Przyrodnicze

- Rezerwat żubrów

- Kulig Szlakiem dębów królewskich

51 uczniów oraz 4 opiekunów

  • Miejsce wyjazdu i powrotu dla wszystkich wycieczek:

Szkoła Podstawowa w Gruszkach, Gruszki 60

  • Transport - autokar o podwyższonym standardzie.

  • Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika na kwotę 5000 zł

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane

(b) Dostawy

(c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług: nr 60

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Główne miejsce realizacji dostawy

Główne miejsce świadczenia usług

Szkoła Podstawowa w Gruszkach, Gruszki 60, 16-326 Płaska

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zawarcia umowy ramowej

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Maksymalna liczba ***
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: ** lub miesiącach: ***

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT: Waluta

lub zakres: między a Waluta:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie wycieczek dla uczniów w ramach projektu „Akademia Jutra”, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie, zwanej dalej SIWZ

Lp.

Termin

Cel

Zakres świadczeń

Program

Ilość osób

1.

Maj 2007 wycieczka jednodniowa

12.05.2007

Augustów

    • Transport

    • Ubezpieczenie

    • Bilety wstępu

    • Posiłek: obiad

  • zwiedzenie Muzeum Kanału Augustowskiego ,

  • wizyta w miejskiej bibliotece (lekcja biblioteczna)

  • rejs statkiem

51 uczniów oraz 4 opiekunów

2.

Sierpień 2007

wycieczka

trzydniowa

07-09.

08.2007

Warszawa

    • transport

    • wyżywienie (obiadokolacja, śniadanie, obiadokolacja, śniadanie)

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu (muzeum, kino, ZOO, Pałac Kultury)

    • bilety na przejazd metrem,

    • noclegi

    • przewodnik

  • zwiedzanie Starówki,

  • spacer po parku Łazienkowskim i Wilanowie,

  • wstęp do Pałacu Kultury i Nauki, wjazd windą na 30 piętro,

  • zwiedzanie Muzeum Techniki,

  • zmiana warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza,

- przejazd po Warszawie (Sejm, lotnisko, Wisłostrada),

-przejazd metrem

-Kino Imax

- ZOO

51 uczniów oraz 4 opiekunów

3.

Wrzesień 2007

wycieczka

dwudniowa

06-07

.09.2007

Pola Grunwaldu- Olsztyn-Gdańsk- Malbork

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu: Planetarium, ZOO, do Muzeum Pola Grunwaldu, Zamek Krzyżacki

    • przewodnik

    • posiłki (obiadokolacj, śniadanie, obiad)

  • Planetarium,

  • Zwiedzanie Pól Grunwaldu z przewodnikiem,

  • Przejazd po Olsztynie

  • Starówka, Katedra - Gdańsk,

  • Spacer nad Bałtykiem- Westerplatte,

  • Zwiedzanie zamku w Malborku (Ratusz Staromiejski, Zamek Krzyżacki, Brama Mariacka)

51 uczniów oraz 4 opiekunów

4.

Styczeń 2008

wycieczka

jednodniowa

25.01.2008.

Augustów

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu na basen

  • zajęcia na basenie

54 uczniów oraz 4 opiekunów

5.

Styczeń 2008

wycieczka

jednodniowa

31.01.2008

Białowieża

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu

    • kulig

    • ognisko

    • przewodnik

- Muzeum Przyrodnicze

- Rezerwat żubrów

- Kulig Szlakiem dębów królewskich

51 uczniów oraz 4 opiekunów

  • Miejsce wyjazdu i powrotu dla wszystkich wycieczek:

Szkoła Podstawowa w Gruszkach, Gruszki 60

  • Transport - autokar o podwyższonym standardzie.

  • Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika na kwotę 5000 zł

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

  1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.);

    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

    3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym - w tym autokarem o podwyższonym standardzie - a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym posiadają gwarancję ubezpieczeniową lub gwarancję bankową albo umowę ubezpieczenia na rzecz klientów w zakresie prowadzonej działalności turystycznej;

    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ.

Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

63.51.10.00-4

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

Zorganizowanie wycieczek dla uczniów w ramach projektu „Akademia Jutra”, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie, zwanej dalej SIWZ

Lp.

Termin

Cel

Zakres świadczeń

Program

Ilość osób

1.

Maj 2007 wycieczka jednodniowa

12.05.2007

Augustów

    • Transport

    • Ubezpieczenie

    • Bilety wstępu

    • Posiłek: obiad

  • zwiedzenie Muzeum Kanału Augustowskiego ,

  • wizyta w miejskiej bibliotece (lekcja biblioteczna)

  • rejs statkiem

51 uczniów oraz 4 opiekunów

2.

Sierpień 2007

wycieczka

trzydniowa

07-09.

08.2007

Warszawa

    • transport

    • wyżywienie (obiadokolacja, śniadanie, obiadokolacja, śniadanie)

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu (muzeum, kino, ZOO, Pałac Kultury)

    • bilety na przejazd metrem,

    • noclegi

    • przewodnik

  • zwiedzanie Starówki,

  • spacer po parku Łazienkowskim i Wilanowie,

  • wstęp do Pałacu Kultury i Nauki, wjazd windą na 30 piętro,

  • zwiedzanie Muzeum Techniki,

  • zmiana warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza,

- przejazd po Warszawie (Sejm, lotnisko, Wisłostrada),

-przejazd metrem

-Kino Imax

- ZOO

51 uczniów oraz 4 opiekunów

3.

Wrzesień 2007

wycieczka

dwudniowa

06-07

.09.2007

Pola Grunwaldu- Olsztyn-Gdańsk- Malbork

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu: Planetarium, ZOO, do Muzeum Pola Grunwaldu, Zamek Krzyżacki

    • przewodnik

    • posiłki (obiadokolacj, śniadanie, obiad)

  • Planetarium,

  • Zwiedzanie Pól Grunwaldu z przewodnikiem,

  • Przejazd po Olsztynie

  • Starówka, Katedra - Gdańsk,

  • Spacer nad Bałtykiem- Westerplatte,

  • Zwiedzanie zamku w Malborku (Ratusz Staromiejski, Zamek Krzyżacki, Brama Mariacka)

51 uczniów oraz 4 opiekunów

4.

Styczeń 2008

wycieczka

jednodniowa

25.01.2008.

Augustów

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu na basen

  • zajęcia na basenie

54 uczniów oraz 4 opiekunów

5.

Styczeń 2008

wycieczka

jednodniowa

31.01.2008

Białowieża

    • transport

    • ubezpieczenie

    • bilety wstępu

    • kulig

    • ognisko

    • przewodnik

- Muzeum Przyrodnicze

- Rezerwat żubrów

- Kulig Szlakiem dębów królewskich

51 uczniów oraz 4 opiekunów

  • Miejsce wyjazdu i powrotu dla wszystkich wycieczek:

Szkoła Podstawowa w Gruszkach, Gruszki 60

  • Transport - autokar o podwyższonym standardzie.

  • Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika na kwotę 5000 zł

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: ** lub dniach: ****

lub data rozpoczęcia 12/05/2007 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 31/01/2008 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

nie dotyczy

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

  1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.);

    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

    3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym - w tym autokarem o podwyższonym standardzie - a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym posiadają gwarancję ubezpieczeniową lub gwarancję bankową albo umowę ubezpieczenia na rzecz klientów w zakresie prowadzonej działalności turystycznej;

    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ.

Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

CENA OFERTOWA - 100%

  1. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów spośród ofert ważnych, nie podlegających odrzuceniu.

  2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te ofert, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.

  3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

  4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez zamawiającego. Ewentualne wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny udzielane są wyłącznie w formie pisemnej.

  5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w pzp i SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

  1. Oferta musi zawierać:

    1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika 1 do SIWZ);

    2. dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdz. V SIWZ);

    3. „Program wycieczki” wg koncepcji Zamawiającego, zawierający szczegółowy opis trasy z określeniem godzinowym proponowanych kolejnych pozycji programu i adresami miejsc noclegów.

  1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z dokumentów dołączonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów, w zakresie zamówień publicznych ( dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum).

  2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.

  3. Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, zgodnie ze sposobem reprezentacji.

  4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

  5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy czy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym oraz odpowiednio w formie określonej w pkt. 6.2.

    1. w przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym oraz odpowiednio w formie określonej w pkt. 6.2.

    2. poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem);

    3. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowane pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

  6. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w sposób opisany w pkt. 6 niniejszego rozdziału.

  7. Zamawiający w celu ułatwienia Wykonawcom kompletowania oferty załączy tabelę zawierającą zestawienie dokumentów, których złożenie jest wymagane w przedmiotowym postępowaniu ( załącznik 3 do SIWZ).

  8. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.

  9. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację ( bez udziału osób trzecich).

  10. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty ( w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. Parafka winna być naniesiona w sposób umożliwiający jej identyfikację ( np. wraz z imienną pieczątką osoby ją sporządzającej).

  11. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

    1. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia
      16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności.

    2. Zamawiający zaleca, aby stosowne zastrzeżenie Wykonawca złożył na formularzu ofertowym.

    3. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

    4. Wykonawca nie może zastrzec m. in. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 pzp).

    5. Zamawiający ma prawo badać skuteczność dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - w razie stwierdzenia, że dane informacje nie mogły być przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa - zostaną one odtajnione przez Zamawiającego.

    6. Udostępnieniu podlega protokół wraz z załącznikami. Załącznik do protokołu mogą być udostępniane po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia.

    7. Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na poniższych zasadach:

  • osoba zainteresowania zobowiązana jest złożyć w siedzibie Zamawiającego wniosek o udostępnienie treści protokołu lub/i załączników do protokołu;

  • Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia
    tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być udostępnione;

  • po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający ustali miejsce, termin
    i sposób udostępnienia protokołu lub/i załączników do protokołu, o czym poinformuje zainteresowanego.

  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

Przetarg ograniczony

Negocjacje z ogłoszeniem

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców ***

lub minimalna liczba *** / maksymalna liczba ***

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1. najniższa cena

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

100 %

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://ug-plaska.pbip.pl

Opłata (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta:

Warunki i sposób płatności:

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 23/04/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

Inne:

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 23/04/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.45

Miejsce Zespół Szkół Ogólnokształcących, Płaska 56, 16-326 Płaska, sekretariat szkoły

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

tak nie

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

1. Oferta musi zawierać:

1.1wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika 1 do SIWZ);

1.2dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdz. V SIWZ);

1.3„Program wycieczki” wg koncepcji Zamawiającego, zawierający szczegółowy opis trasy z określeniem godzinowym proponowanych kolejnych pozycji programu i adresami miejsc noclegów.

  1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z dokumentów dołączonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów, w zakresie zamówień publicznych ( dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum).

  2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.

  3. Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, zgodnie ze sposobem reprezentacji.

  4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

  5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy czy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym oraz odpowiednio w formie określonej w pkt. 6.2.

    1. w przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym oraz odpowiednio w formie określonej w pkt. 6.2.

    2. poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem);

    3. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowane pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

  6. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w sposób opisany w pkt. 6 niniejszego rozdziału.

  7. Zamawiający w celu ułatwienia Wykonawcom kompletowania oferty załączy tabelę zawierającą zestawienie dokumentów, których złożenie jest wymagane w przedmiotowym postępowaniu ( załącznik 3 do SIWZ).

  8. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.

  9. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację ( bez udziału osób trzecich).

  10. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty ( w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. Parafka winna być naniesiona w sposób umożliwiający jej identyfikację ( np. wraz z imienną pieczątką osoby ją sporządzającej).

  11. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

    1. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia
      16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności.

    2. Zamawiający zaleca, aby stosowne zastrzeżenie Wykonawca złożył na formularzu ofertowym.

    3. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

    4. Wykonawca nie może zastrzec m. in. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 pzp).

    5. Zamawiający ma prawo badać skuteczność dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - w razie stwierdzenia, że dane informacje nie mogły być przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa - zostaną one odtajnione przez Zamawiającego.

    6. Udostępnieniu podlega protokół wraz z załącznikami. Załącznik do protokołu mogą być udostępniane po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia.

    7. Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na poniższych zasadach:

  • osoba zainteresowania zobowiązana jest złożyć w siedzibie Zamawiającego wniosek o udostępnienie treści protokołu lub/i załączników do protokołu;

  • Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia
    tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być udostępnione;

  • po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający ustali miejsce, termin
    i sposób udostępnienia protokołu lub/i załączników do protokołu, o czym poinformuje zainteresowanego.

  1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 pzp.

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/03/2007 (dd/mm/rrrr)

ZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Tel.:

E-mail:

Fax:

Adres internetowy (URL):

ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Część nr *** Nazwa

1) Krótki opis

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

**.**.**.**-*

****-* ****-*

Dodatkowe przedmioty

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

**.**.**.**-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

****-* ****-*

3) Wielkość lub zakres

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** (od udzielenia zamówienia)

lub Rozpoczęcie **/**/**** (dd/mm/rrrr)

Zakończenie **/**/**** (dd/mm/rrrr)

5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1.

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

6) Informacje dodatkowe

------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

DYREKTOR SZKOŁY

-„-

Bożena Baranowska

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZP/ZSO/341/01/2007 ZP-300

1

20/10

Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów

z dnia 22 maja 2006 (poz. 609)

Szkoła Podstawowa
w Gruszkach

16-326 Płaska

Załącznik nr 1

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: ZP/ZSO/341/01/2007 ZP-300

1/10

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Olszewska

Wprowadzający: Katarzyna Olszewska

Data modyfikacji: 2007-03-22

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2007-03-22