Zarządzenie Nr 121_12

Untitled

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 121 /12

W Ó J T A G M I N Y PŁASKA

Z DNIA 20 CZERWCA 2012 R.

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 690 000,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł)” z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie - 530 400 (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy czterysta zł) i zadanie inwestycyjne „Utwardzanie nawierzchni dróg gminnych” 159 600,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset zł)”.

Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 , art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z 2010 r. Nr 161 poz. 1078, Nr 182 poz. 1228, z 2011 r., Nr 28 poz. 143, Nr 5 poz. 13, nr 87 poz. 484, nr 234 poz. 1386) zarządzam co następuje:

§ 1. Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 690 000,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy zł)” z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie - 530 400 (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy czterysta zł) i zadanie inwestycyjne „Utwardzanie nawierzchni dróg gminnych” 159 600,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset zł)”, w składzie:

  1. Przewodniczący: Maciej Zdancewicz - Zastępca Wójta,

  2. Sekretarz Komisji: Anna Jadeszko - podinspektor ds. zamówień publicznych, środków unijnych i promocji gminy,

  3. Członek komisji: Jadwiga Dobrowolska - Skarbnik Gminy.

§ 2. Mając na celu zapewnienie sprawności działania Komisji Przetargowej, indywidualizacji odpowiedzialności jej członków za wykonywane czynności oraz przejrzystości jej prac, powierzam Komisji Przetargowej dokonanie następujących czynności związanych z przygotowaniem postępowania oraz czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

1) ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - wszyscy członkowie Komisji Przetargowej,

2) badanie ofert i ocena ofert - wszyscy członkowie Komisji Przetargowej,

3) prowadzenie protokołu postępowania - Sekretarz komisji.

§ 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

  1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm.);

  2. Regulaminu pracy komisji przetargowej w Urzędzie Gminy Płaska, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 245/06 Wójta Gminy Płaska z dnia 24.07.2006 r.

§ 4. Zobowiązuję Komisję do sporządzenia protokołu z przebiegu postępowania i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi Gminy Płaska.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy Płaska

Wprowadzający: Wójt Gminy Płaska

Data modyfikacji: 2012-07-20

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2012-07-20