Konsultacje społeczne dotyczące zmiany statutów sołectw w Gminie Płaska
INFORMACJA
Rady Gminy Płaska
z dnia 28 grudnia 2023 r.
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych w sprawie zmiany treści
statutów sołectw Gminy Płaska
Na podstawie art. 5a ust. 1 i 2 w związku z art. 35 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XVII/108/05 Rady Gminy Płaska z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy Płaska
Rada Gminy Płaska
ogłasza konsultacje społeczne w sprawie zmiany treści statutów sołectw Gminy Płaska
Konsultacje rozpoczynają się w dniu 2 stycznia 2024 r. i trwać będą do 30 stycznia 2024 r.
Konsultacje będą polegały na zgłaszaniu uwag i propozycji oraz wyrażaniu opinii poprzez wypełnienie formularza konsultacyjnego. Informacja o konsultacjach społecznych zostanie podana do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicach ogłoszeń w sołectwach, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Płaska, w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy Płaska.
Opinie, uwagi i propozycje do proponowanych zmian statutów można zgłaszać pisemnie na formularzu konsultacyjnym dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce "Konsultacje społeczne", w Urzędzie Gminy Płaska, na stronie internetowej Gminy Płaska oraz u sołtysów poszczególnych sołectw Gminy Płaska:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej (w postaci skanu) na email: radagminy@plaska.pl;
2) za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Płaska, Płaska 53, 16-326 Płaska;
3) osobiście w budynku Urzędu Gminy Płaska, pokój nr 6 - sekretariat (w dniach i godzinach pracy urzędu).
Konsultacje społeczne w sprawie zmiany treści statutów sołectw Gminy Płaska mają charakter opiniodawczy i skierowane są do mieszkańców Gminy Płaska.
Metryka strony