SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU
SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU
Sporządzenie aktu zgonu
Czynności |
Zasady wpisu |
Miejsce załatwienia sprawy |
Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój nr 10 tel. (0-87) 6439062 |
Komórka odpowiedzialna |
Kierownik USC |
Podstawa prawna |
Art. 92-95 Prawa o aktach stanu cywilnego - Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. (Dz. U. 2021, poz. 709 z późn. zm.) |
Wymagane dokumenty |
|
Opłaty skarbowe |
Przy rejestracji zgonu wydawany jest 1 bezpłatny odpis skrócony aktu zgonu, każdy następny odpis podlega opłacie skarbowej:
|
Termin załatwienia sprawy |
W momencie zgłoszenia zdarzenia i przedstawienia kompletu dokumentów |
Uwagi |
Zgon należy zgłosić w terminie 3 dni od dnia zgonu. Zgon należy zgłosić w Urzędzie Stanu Cywilnego właściwym z miejscem zgonu osoby zmarłej. Opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Gminy w Płaskiej - Bank Spółdzielczy w Szepietowie Nr 29 8769 0002 0202 0680 2000 0020 ze wskazaniem przedmiotu opłaty skarbowej. |
Metryka strony