WPIS DO EWIDENCJI PÓL NAMIOTOWYCH I INNYCH OBIEKTÓW
WPIS DO EWIDENCJI PÓL NAMIOTOWYCH I INNYCH OBIEKTÓW
Kolejność załatwienia sprawy |
Czynności: |
Wpis do ewidencji pól namiotowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie wraz z wydaniem zaświadczeń o wpisie do ewidencji |
1. |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój nr 13, tel. (087) - 643-90-61 |
2. |
Komórka odpowiedzialna: |
Stanowisko ds. oświaty, kultury, sportu i turystyki |
3. |
Wymagane dokumenty: |
1. Zgłoszenie wniosku o wpisie do ewidencji (druk dostępny na stronie w dziale „ Druki i formularze”) 2. Załączniki : zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON |
4. |
Opłaty: |
Opłat nie pobiera się. |
5. |
Termin załatwienia sprawy: |
Niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 7 dni.
|
6. |
Tryb odwoławczy i opłaty: |
Nie przysługuje. |
7. |
Uwagi: |
- Ustalony formularz wniosku nie jest obowiązkowy. - Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie obowiązany jest zgłosić do urzędu zmiany dotyczące: 1. Zaprzestania świadczeń usług hotelarskich, 2. Uzyskanie decyzji o zaszeregowaniu obiektu pozostającego w ewidencji prowadzonej przez wójta do rodzaju i nadaniu kategorii podlegającym wpisaniu do ewidencji prowadzonej przez wojewodę, 3. Zmiany działalności sezonowej na stałą ze stałej na sezonową. |
Metryka strony