ZŁOŻENIE PRZEZ PODATNIKA (OSOBY FIZYCZNEJ) INFORMACJI W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO, LEŚNEGO, OD NIERUCH

UMORZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ, UMORZENIE ODSETEK ZA ZWŁOKĘ

ZŁOŻENIE PRZEZ PODATNIKA (OSOBY FIZYCZNEJ) INFORMACJI W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO, LEŚNEGO, OD NIERUCHOMOŚCI

Kolejność załatwienia

sprawy

Czynności:

Informacja w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości

1.

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój Nr 7 tel. (087) 643-90-80 w.85

2.

Komórka odpowiedzialna:

Referat Finansowy

3.

wymagane dokumenty:

1. Informacja w sprawie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości (druki dostępne na stronie w dziale "druki i formularze".)

4.

Opłaty:

Nie pobiera się.

5.

Termin złożenia informacji przez podatnika:

Podatnik składa informację właściwemu organowi podatkowemu wg. ustalonego wzoru w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie lub wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości.

6.

Uwagi:

1. Ustalony wzór jest obowiązkowy.

2. Składający informację, że zgodnie z art. 56 § 1 ustawy z dnia 10 września 1999 r. Kodeks Karny Skarbowy (Dz. U. Nr 83, poz. 930) podatnik, który składając organowi podatkowemu lub płatnikowi deklarację lub oświadczenie, podaje nieprawdę lub zataja prawdę albo nie dopełnia obowiązku zawiadomienia o zmianie objętych nimi danych przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego na uszczuplenie podatku, podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych, albo karze pozbawienia wolności do lat dwóch albo obu tym karom łącznie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2004-01-22

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2004-01-22