ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANIU NA TERENIE GMINY
zaświadczenie o zameldowaniu na terenie gminy
Czynności |
Opis czynności |
Miejsce załatwienia sprawy |
Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój nr 14 tel. (0-87) 6439062 |
Komórka odpowiedzialna |
Kierownik USC |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t. j. Dz. U. Z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.) |
Wymagane dokumenty |
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia 2. Dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) |
Opłaty |
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17,- zł. Nie pobiera się opłat od zaświadczeń wydawanych do celów: - nauki, szkolnictwa, oświaty, itp., - ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, opieki społecznej, itp. - zatrudnienia, świadczeń socjalnych itp. |
Termin załatwienia sprawy |
Niezwłocznie |
Uwagi |
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy (ewentualnie osobie posiadającej notarialne upoważnienie do otrzymania zaświadczenia). Opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Gminy w Płaskiej - Bank Spółdzielczy w Bargłowie Kościelnym Nr 06 9334 0001 0000 0056 0546 0001 ze wskazaniem przedmiotu opłaty skarbowej. |
Metryka strony