WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Czynności |
Opis czynności |
Miejsce załatwienia sprawy |
Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój nr 14 tel. (0-87) 6439062 |
Komórka odpowiedzialna |
Kierownik USC |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t. j. Dz. U. Z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.) Rozporządzenie MSWiA z dn. 24.12.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999). |
Wymagane dokumenty |
1. Dowód osobisty, 2. Odpis skrócony aktu urodzenia - w przypadku osób niepełnoletnich, 3. Książeczka wojskowa - dotyczy mężczyzn w wieku od 19 lat do 50 roku życia oraz kobiet podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony, 4. Wypełniony formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące” |
Opłaty |
Bez opłat |
Termin załatwienia sprawy |
Niezwłocznie |
Uwagi |
1. Wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego ponad 3 miesiące dokonuje się wyłącznie osobiście. 2. Zgłoszenia wymeldowania osób niepełnoletnich dokonują rodzice. |
Metryka strony