WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO

wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego

Czynności

Opis czynności

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój nr 14 tel. (0-87) 6439062

Komórka odpowiedzialna

Kierownik USC

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t. j. Dz. U. Z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)

Rozporządzenie MSWiA z dn. 24.12.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999).

Wymagane dokumenty

1. Dowód osobisty,

2. Odpis skrócony aktu urodzenia - w przypadku osób niepełnoletnich,

3. Książeczka wojskowa - dotyczy mężczyzn w wieku od 19 lat do 50 roku życia oraz kobiet podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony,

4. Wypełniony formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”

Opłaty

Bez opłat

Termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie

Uwagi

1. Wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego ponad 3 miesiące dokonuje się wyłącznie osobiście.

2. Zgłoszenia wymeldowania osób niepełnoletnich dokonują rodzice.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Marzenna Mieczkowska

Wprowadzający: Marzenna Mieczkowska

Data modyfikacji: 2004-02-17

Opublikował: Marzenna Mieczkowska

Data publikacji: 2004-02-17