ZASADY WYKREŚLENIA Z EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

ZASADY WYKREŚLENIA Z EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Zasady wykreślenia z ewidencji działalności gospodarczej

Czynności

Zasady wpisu

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53, pokój nr 14 tel. (0-87) 6439062

Komórka odpowiedzialna

Kierownik USC

Wymagane dokumenty

Wniosek o wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej (druk dostępny w dziale „Druki i formularze”).

Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Opłaty

Bez opłat

Termin załatwienia sprawy

14 dni od dnia zgłoszenia

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji o wykreśleniu wpisu można złożyć do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Uwagi

Opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Gminy w Płaskiej - Bank Spółdzielczy w Bargłowie Kościelnym Nr 06 9334 0001 0000 0056 0546 0001 ze wskazaniem przedmiotu opłaty skarbowej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Marzenna Mieczkowska

Wprowadzający: Marzenna Mieczkowska

Data modyfikacji: 2004-01-29

Opublikował: Marzenna Mieczkowska

Data publikacji: 2004-01-29