Zarządzenie Nr 94/08
Z A R Z Ą D Z E N I E NR 94/08
W Ó J T A G M I N Y PŁASKA
Z DNIA 18 LUTEGO 2008 ROKU
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Płaskiej.
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r., Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) oraz art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości1) (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 145, poz. 1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155, z 2005 r. Nr 10, poz. 66, Nr 157, poz. 1119, Nr 184, poz. 1539, Nr 267, poz. 2252, z 2006 r. Nr 157, poz. 1119, Nr 208, poz. 1540), zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej składników majątkowych Zakładu Gospodarki Komunalnej w Płaskiej przez trzyosobową komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1) Ireneusz Sieńkowski - przewodniczący komisji;
2) Anna Jadeszko- członek komisji;
3) Robert Hańczuk - członek komisji.
2. Przekazanie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Płaskiej ma nastąpić w ciągu 14 dni od dnia podjęcia niniejszego Zarządzenia tj. do dnia 3 marca 2008 r.
§ 2. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 29
luty 2007 r.
§ 3. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
1) środki trwałe;
2) środki trwałe w używaniu;
3) materiały.
§ 4. 1. Składniki majątku wymienione w § 3 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
2. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej od osoby
odpowiedzialnej za druki ścisłego zarachowania w terminie do dnia 22 lutego 2008 r.
§ 5. Zobowiązuję komisję do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych;
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i
sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem
gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-
księgowego w terminie trzech dni po zakończeniu spisu.
§ 6. Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne
przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 7. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Otrzymują do wykonania:
Przewodniczący Komisji;
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Płaskiej;
Księgowość UG i GBP w Płaskiej.
Wójt Gminy
Wiesław Gołaszewski
Metryka strony