Zarządzenie Nr 110/08

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 197/05

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 110/08

W Ó J T A G M I N Y PŁASKA

Z DNIA 21 MAJA 2008 R.

w sprawie powołania komisji do likwidacji zniszczonych i nieprzydatnych środków

trwałych.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r., Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) oraz Instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Urzędzie Gminy Płaska, zarządza się, co następuje:

* 1. Powołuje się komisję do likwidacji zniszczonych i nieprzydatnych środków trwałych w używaniu, w następującym składzie osobowym:

  1. Przewodniczący - Ireneusz Sieńkowski;

2) Pokropowicz Elżbieta - członek komisji;

3) Trocka Aneta - członek komisji

§ 2. Komisja dokona likwidacji środka trwałego sporządzając protokół (wzór - Załącznik Nr 5 do Instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Urzędzie Gminy Płaska), w którym poda przyczyny i sposób fizycznej likwidacji.

§ 3. Komisja przedstawi protokół dla kierownika jednostki celem zatwierdzenia, po czym przekazuje niezwłocznie głównemu księgowemu celem naniesienia zmian w ewidencji księgowej.

§ 4. Zobowiązuję komisję do:

1) przeprowadzenia likwidacji zniszczonych i nieprzydatnych środków trwałych w używaniu przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,

2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

3) przekazania kompletnej dokumentacji do referatu finansowo-księgowego.

§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy

Wiesław Gołaszewski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy Płaska

Wprowadzający: Wójt Gminy Płaska

Data modyfikacji: 2008-06-06

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2008-06-06