ZARZĄDZENIE NR 73/07
Z A R Z Ą D Z E N I E NR 73/07
W Ó J T A G M I N Y PŁASKA
Z DNIA 31 PAŹDZIERNIKA 2007 R.
w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego inwestycji „Termomodernizacja
budynków dydaktycznych Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej”
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r., Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) zarządza się, co następuje:
* 1. Powołuje się komisję do odbioru końcowego inwestycji „Termomodernizacja
budynków dydaktycznych Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej” , w następującym składzie osobowym:
1. Przewodniczący - przedstawiciel inwestora - Ireneusz Sieńkowski - Sekretarz Gminy;
2. Przedstawiciel inwestora - Jan Grudziński - inspektor ds. budownictwa i utrzymania
dróg w Urzędzie Gminy Płaska;
3. Przedstawiciel użytkownika - Czesław Warakomski - Dyrektor Zespołu Szkół
Ogólnokształcących w Płaskiej;
3. Obecna przy odbiorze: Teresa Kondracka - inspektor nadzoru.
* 2. Do zadań Komisji należy:
1. Końcowy odbiór w/w zadania zgodnie z dokumentacją przetargową, umowami z
wykonawcą i projektem technicznym.
2. Komisja stwierdzi wartość i jakość wykonania robót.
3. Komisja dokona odbioru końcowego robót podstawowych i robót dodatkowych.
4. Komisja sporządzi końcowe protokoły odbioru i wykaz usterek, rozbieżności w stosunku do dokumentacji przetargowej i technicznej.
§ 3. Komisja powołana do odbioru końcowego rozpoczyna pracę z dniem
5 listopada 2007 r., a kończy w dniu podpisania protokołów odbiorów końcowych
tj. 16 listopada 2007r.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wiesław Gołaszewski
Wójt Gminy
Metryka strony