ZARZĄDZENIE NR 40/07

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 40/07

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 40/07

W Ó J T A G M I N Y PŁASKA

Z DNIA 11 MAJA 2007 ROKU

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej

świetlic wiejskich.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r., Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327) oraz art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości1) (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 145, poz. 1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155, z 2005 r. Nr 10, poz. 66, Nr 157, poz. 1119, Nr 184, poz. 1539, Nr 267, poz. 2252, z 2006 r. Nr 157, poz. 1119, Nr 208, poz. 1540), zarządza się, co następuje:

§ 1. 1. Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej składników majątkowych świetlic wiejskich zlokalizowanych na terenie gminy w miejscowościach: Płaska, Gruszki, Rudawka, Mołowiste, Dalny Las, Strzelcowizna przez trzyosobową komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:

1) Zuzanna Rogucka - przewodniczący komisji;

2) Aneta Trocka - członek komisji;

3) Barbara Wasilewska - Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Płaskiej - członek komisji

- Przejmujący;

2. Przekazanie świetlic ma nastąpić w ciągu 14 dni od dnia podjęcia niniejszego Zarządzenia

tj. do dnia 25 maja 2007 r.

§ 2. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 30

kwietnia 2007 r.

§ 3. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

1) środki trwałe;

2) środki trwałe w używaniu;

3) materiały.

§ 4. 1. Składniki majątku wymienione w § 3 należy spisać na arkuszach spisu z natury.

2. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej od osoby

odpowiedzialnej za druki ścisłego zarachowania w terminie do dnia 14 maja 2007 r.

§ 5. Zobowiązuję komisję do:

1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych;

2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i

sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem

gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-

księgowego w terminie trzech dni po zakończeniu spisu.

§ 6. Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne

przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 7. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Otrzymują do wykonania:

  1. Przewodniczący Komisji;

  2. Dyrektor GBP w Płaskiej;

  3. Sekretarz Gminy;

  4. Księgowość UG i GBP w Płaskiej.

Wójt Gminy

Wiesław Gołaszewski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy Płaska

Wprowadzający: Wójt Gminy Płaska

Data modyfikacji: 2007-05-30

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2007-05-30