ZARZĄDZENIE NR 23/07
zarządzenie nr 23/07
wójta gminy płaska
05 marca 2007 r.
w sprawie przedłożenia sprawozdania z wykonania budżetu gminy Płaska za 2006 rok.
Na podstawie art. 199 ust 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217, Nr 170, poz. 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832) oraz art. 13 pkt. 5 ustawy z dnia 7 października 1992r. o regionalnych izbach obrachunkowych (Dz. U. z 2001r. Nr 55, poz. 577, Nr 154, poz. 1800, z 2002r. Nr 113, poz. 984, z 2003r. Nr 149, poz. 1454, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 14, poz. 114, Nr 64, poz. 565, Nr 249, poz. 2104) zarządza się, co następuje:
Przedłożyć sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2006, według którego :
plan dochodów po dokonanych zmianach wynosi 5.400.966,-zł.
wykonanie - 5.413.552,-zł.;
plan wydatków po dokonanych zmianach wynosi 5.824.198,-zł.
wykonanie - 5.424.114,-zł.
sprawozdanie z planów finansowych zadań z zakresu administracji rządowej zleconych i powierzonych gminie, zgodnie z załącznikiem Nr 3;
sprawozdanie z rachunku dochodów własnych, zgodnie z załącznikiem Nr 4;
sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu gminy Płaska za 2006 rok, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do Zarządzenia.
Sprawozdanie, o którym mowa w § 1 przekazać w terminie 7 dni od daty podjęcia niniejszego zarządzenia:
Radzie Gminy Płaska;
Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
DOCHODY BUDŻETU GMINY NA DZIEN 31 GRUDNIA 2006 ROKU
WYDATKI BUDŻETU GMINY NA DZIEN 31 GRUDNIA 2006 ROKU
Dział
Rozdział
Nazwa Działu, Rozdziału
Plan po zmianach na 2006 r.
Wykonanie na dzień 31.12.2006 r.
% Wykonania
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZADAŃ Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ZLECONYCH I POWIERZONYCH GMINIE ZA 2006 ROK
Dział
Rozdział
Paragraf
Wyszczególnienie
Plan po zmianach
Dotacja otrzymana
Wykonanie na dzień 31.12.2006 r.
% wyko-nania
SPRAWOZDANIE Z RACHUNKU DOCHODÓW WŁASNYCH UTWORZONEGO W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W PŁASKIEJ ZA 2006 ROK
SPRAWOZDANIE OPISOWE Z WYKONANIA BUDŻETU
GMINY PŁASKA ZA 2006 ROK
D O C H O D Y
I.DOCHODY Z PODATKÓW I OPŁAT
1. Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych - realizacja dochodów zgodnie z planem, wpływy wyniosły 1.028.754,- zł. wykonanie planu 100 %.
2. Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatków od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych i podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych - plan dochodów z podatku i opłat lokalnych od osób fizycznych został realizowany zgodnie z planem i przypisami - wpływy wyniosły 423.224,- zł. Wykonanie dochodów ponad plan jest w podatku od nieruchomości (nadpłaty podatku na koniec roku wyniosły 11.416,- zł.), oraz w podatku od spadków i darowizn i podatku od czynności cywilnoprawnych (dochody realizowane przez Urzędy Skarbowe, a większe wpływy były w IV kwartale).
3. Wpływy z innych opłat:
wpływy z opłaty skarbowej wyniosły 7.663,- zł., realizacja planu 96 %;
wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu 64.680,-zł. - realizacja planu 99 %;
wpływy z innych opłat (z tytułu zwiększenia wartości nieruchomości zgodnie z przyjętym planem zagospodarowania przestrzennego) 64.916,-zł., co stanowi 113 % planu.
II. UDZIAŁY W PODATKACH STANOWIĄCYCH DOCHÓD BUDŻETU PAŃSTWA
podatek dochodowy od osób fizycznych wpłynął w wysokości 438.158,-zł. - realizacja planu 105 % (większe wpływy były w miesiącach XI i XII);
podatek dochodowy od osób prawnych - realizacja podatku zgodnie ze sprawozdaniem z urzędów skarbowych 2.031,- zł., co stanowi 203 % planu.
III. DOCHODY Z MAJĄTKU GMINY
IV. POZOSTAŁE DOCHODY
V. DOTACJE CELOWE NA ZADANIA ZLECONE I WŁASNE
VII. SUBWENCJA OGÓLNA
W Y D A T K I
RONICTWO
INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA I SANITACYJNA WSI
wydatki związane z zatrudnieniem konserwatorów - 32.807 zł.;
wydatki na zakup energii 25.298 zł. (netto);
zakup materiałów, remonty, opłaty - 26.850,- zł.
Zadanie inwestycyjne
IZBY ROLNICZE
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ
DROGI PUBLICZNE POWIATOWE
DROGI PUBLICZNE GMINNE
zimowe utrzymanie dróg - 24.064,-zł.;
bieżące utrzymanie profilowanie i żwirowanie dróg -76.701,-zł.;
zakup znaków drogowych i farb do malowania krawężników - 4.806,-zł.;
remonty mostów 16.500,- zł.
TURYSTYKA
ZADANIA W ZAKRESIE UPOWSZECHNIANIA TYRYSTYKI
GOSPODARKA MIESZKANIOWA
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA
OPRACOWANIA GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
URZĘDY WOJEWÓDZKIE
RADA GMINY
URZAD GMINY
PROMOCJA JEDNOSTEK SAMORZĄDY TERYTORIALNEGO
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
Euroregion Niemen - 2.000,-zł.;
Związek Gmin Wiejskich - 606,-zł.;
Związek Gmin Wiejskich Woj. Podlaskiego - 418,-zł.;
Augustowska Organizacja Turystyczna 2.000,-zł.
URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ
WYBORY DO RAD GMIN, RAD POWIATÓW I SEJMIKÓW WOJEWÓDZKICH, WYBORY WÓJTÓW
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA RZECIWPOŻAROWA
KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ POLICJI
OCHOTNICZE STRAŻE POŻARNE
Wydatki bieżące za 2006 r. związane z utrzymaniem sześciu jednostek ochotniczych straży pożarnej wyniosły 55.150,- zł. Wydatki inwestycyjne - zakup samochodu dla OSP Strzelcowizna - 43.387,zł., zakup pontonu dla OSP Dalny Las 21.055,- zł. (w tym środki finansowe z funduszu ochrony środowiska 20.000,- zł.) oraz budowa garażu OSP Gruszki 14.613,- zł. (zakupiono materiały budowlane, oraz opłacono fakturę za dokumentację), 3.800,- zł. dotacja celowa przeznaczona na docieplenie garażu OSP Płaska.
OBRONA CYWILNA
DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH I FIZYCZNYCH
POBÓR PODATKÓW
OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO
Zadłużenie gminy na dzień 31 grudnia 2006 roku wyniosło 875.000,- zł.
REZERWY OGÓLNE I CELOWE
OŚWIATA I WYCHOWANIE
SZKOŁY PODSTAWOWE, GIMNAZJUM, ŚWIETLICE SZKOLNE
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płaskiej
wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli i obsługi szkoły - 1.098.904 ,-zł.;
pozostałe wydatki związane ze szkołą - 272.951,-zł.;
dokształcanie nauczycieli 4.408,-zł.
Rachunek dochodów własnych
Szkoła Podstawowa w Gruszkach
wydatki płacowe nauczycieli i obsługi szkoły - 355.815,-zł.;
pozostałe wydatki związane z utrzymaniem szkoły - 43.106,-zł.;
dokształcanie nauczycieli 1.726,-zł.;
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
Zadania zlecone
zakup podręczników dla klas pierwszych, wydano środki finansowe w wysokości 1.316,-zł.;
pomoc materialna dla uczniów: zostały wydane środki finansowe na stypendia zgodnie z wystawionymi decyzjami w wysokości 35.098,- zł.
zadanie zlecone - dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników 4.587,- zł.
OCHRONA ZDROWIA
PRZECIWDZIAŁANIE ALKOHOLIZMOWI
OPIEKA SPOŁECZNA
DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ
ŚWIADCZENIA RODZINNE
SKŁADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
ZASIŁKI I POMOC W NATURZE
57.473,-zł. na wypłatę zasiłków stałych;
61.103,-zł. na wypłatę zasiłków okresowych.
DODATKI MIESZKANIOWE
GMINNE OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNE
USŁUGI OPIEKUŃCZE
USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ZYWIOŁOWYCH
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ
GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA
OCZYSZCZANIE MIAST I WSI
OŚWIETLENIE ULIC
KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO
DOMY I OŚRODKI KULTURY, ŚWIETLICE
BIBLOTEKI
OCHRONA I KONSERWACJA ZABYTKÓW
KULTURA FIZYCZNA I SPORT
ZADANIA W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
zgodnie z załącznikami Nr 1 i 2 do Zarządzenia;
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia
Nr 23/07 Wójta Gminy Płaska
z dnia 05 marca 2007 r.
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Nazwa |
Plan po zmianach na 2006 rok |
Wykonanie na dzień 31.12.2006 |
% wykonania |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
756 |
|
|
I. DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I INNYCH JEDNOSTEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ |
1.975.492 |
2.031.432 |
103 |
|
75615 |
|
Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jedn. organ. |
1.029.985 |
1.028.754 |
100 |
|
|
0310 |
Podatek od nieruchomości |
418.436 |
417.156 |
100 |
|
|
0320 |
Podatek rolny |
174 |
174 |
100 |
|
|
0330 |
Podatek leśny |
605.940 |
605.976 |
100 |
|
|
0340 |
Podatek od środków transportowych |
3.876 |
3.876 |
100 |
|
|
2680 |
Rekompensata utraconych dochodów w podatkach i opłatach |
1.215 |
1.215 |
100 |
|
|
0910 |
Odsetki z tytułu nieterminowych wpłat |
344 |
357 |
104 |
|
75616 |
|
Wpływy z podatku rolnego, leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnopr, podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych |
393.601 |
423.224 |
107 |
|
|
0310 |
Podatek od nieruchomości |
230.000 |
246.235 |
107 |
|
|
0320 |
Podatek rolny |
15.500 |
15.406 |
99 |
|
|
0330 |
Podatek leśny |
11.500 |
11.687 |
102 |
|
|
0340 |
Podatek od środków transportowych |
36.000 |
36.894 |
102 |
|
|
0360 |
Podatek od spadków i darowizn |
7.426 |
8.308 |
112 |
|
|
0440 |
Opłata miejscowa |
8.075 |
8.075 |
100 |
|
|
0450 |
Opłata administracyjna |
6.000 |
5.800 |
97 |
|
|
0500 |
Podatek od czynności cywilnoprawnych |
78.000 |
89.658 |
115 |
|
|
0910 |
Odsetki z tyt. nieterminowych wpłat pod. i opłat |
1.100 |
1161 |
106 |
|
75601 |
|
2)Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych i opłat lokalnych |
1.400 |
1.914 |
137 |
|
|
0350 |
Podatek od działalności gosp. osób fizycz. |
1.400 |
1.914 |
137 |
|
75618 |
|
Wpływy z innych opłat |
130.506 |
137.351 |
105 |
|
75618 |
0410 |
Opłata skarbowa |
8.000 |
7.663 |
96 |
|
|
0480 |
Wpływy z opłat za zezw. na sprzedaż alkoholu |
65.000 |
64.680 |
99 |
|
|
0490 |
Wpływy z innych opłat |
57.300 |
64.916 |
113 |
|
|
0910 |
Odsetki od niterminowych wpłat pod i opłat |
206 |
92 |
45 |
|
75621 |
|
Udziały w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa w tym: |
420.000 |
440.189 |
105 |
|
|
0010 |
Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycz. |
419.000 |
438.158 |
105 |
|
|
0020 |
Wpływy z podatku dochodowego od osób prawn. |
1.000 |
2031 |
203 |
|
|
|
II.DOCHODY Z MAJĄTKU GMINY W TYM : |
163.100 |
118.014 |
72 |
700 |
|
|
Gospodarka mieszkaniowa |
163.100 |
118.014 |
72 |
|
70005 |
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
163.100 |
118.014 |
72 |
|
|
0470 |
Wpływy z opłat za użytkowanie wieczyste |
170 |
172 |
101 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątk. |
78.830 |
77.062 |
98 |
|
|
0870 |
Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych |
84.000 |
40.733 |
48 |
|
|
0920 |
Odsetki |
100 |
47 |
47 |
|
|
|
III. POZOSTAŁE DOCHODY
|
150.966 |
158.363 |
105 |
010 |
|
|
Rolnictwo i Łowiectwo |
850 |
850 |
100 |
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
850 |
850 |
100 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy |
850 |
850 |
100 |
400 |
|
|
Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię, gaz, wodę |
119.400 |
130.812 |
110 |
|
40002 |
|
Dostarczanie wody |
119.400 |
130.812 |
110 |
|
|
0830 |
Wpływy z usług |
113.000 |
124.501 |
110 |
|
|
0920 |
Odsetki |
400 |
311 |
78 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
6.000 |
6.000 |
100 |
600 |
|
|
Transport i łączność |
900 |
814 |
91 |
|
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
900 |
814 |
91 |
|
|
0690 |
Wpływy z różnych opłat |
900 |
814 |
91 |
750 |
|
|
Administracja publiczna |
8.800 |
7.473 |
85 |
|
75011 |
|
Urzędy Wojewódzkie |
500 |
540 |
108 |
|
|
2360 |
Dochody j.s.t związane z realizacją zadań adm. rządowej |
500 |
540 |
108 |
|
75023 |
|
Urzędy Gmin |
8.300 |
6.933 |
83 |
|
|
0690 |
Wpływy z różnych opłat |
7.000 |
5.636 |
81 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
1.300 |
1.297 |
99 |
754 |
|
|
Bezpieczeństwo publiczne i Ochrona PP |
1.040 |
1.040 |
100 |
|
75412 |
|
Ochotnicze Straże Pożarne |
1.040 |
1.040 |
100 |
|
|
0960 |
Otrzymane spadki, zapisy i darowizny |
1.040 |
1.040 |
100 |
758 |
|
|
Różne rozliczenia |
11.046 |
11.181 |
101 |
|
75814 |
|
Różne rozliczenia finansowe |
11.046 |
11.181 |
101 |
|
|
0920 |
Pozostałe odsetki |
11.046 |
11.181 |
101 |
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
4.000 |
4.000 |
100 |
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
4.000 |
4.000 |
100 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
4.000 |
4.000 |
100 |
852 |
|
|
Opieka Społeczna |
4.900 |
2.164 |
44 |
|
85202 |
|
Domy Pomocy Społeczne |
3.000 |
- |
- |
|
|
0690 |
Wpływy z różnych usług |
3.000 |
- |
- |
|
85228 |
|
Usługi opiekuńcze i spec. usługi opiekuńcze |
1.900 |
2.164 |
114 |
|
|
0830 |
Wpływy z usług |
1.900 |
2.164 |
114 |
900 |
|
|
GOSPO. KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA |
30 |
29 |
96 |
|
90020 |
|
Wpływy związane z gromadz. środków z opłat produkt |
30 |
29 |
96 |
|
|
0400 |
Wpływy z opłaty produktowej |
30 |
29 |
96 |
|
|
|
IV. DOTACJE CELOWE NA ZADANIA ZLECONE I WŁASNE |
1.096.726 |
1.091.061 |
99 |
010 |
|
|
Rolnictwo i łowiectwo |
1.283 |
1.283 |
100 |
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
1.283 |
1.283 |
100 |
|
|
2010 |
- dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa |
1.283 |
1.283 |
100 |
750 |
|
|
Administracja publiczna |
32.000 |
32.000 |
100 |
|
75011 |
|
Urzędy wojewódzkie |
32.000 |
32.000 |
100 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa |
32.000 |
32.000 |
100 |
751 |
|
|
Urzędy naczelnych organów władzy państ., kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa |
15.302 |
13.962 |
91 |
|
75101 |
|
Urzędy naczelnych organów władzy państ., kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa |
422 |
422 |
100 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa |
422 |
422 |
100 |
|
75109 |
|
Wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików woj. |
14.880 |
13.540 |
91 |
|
|
2010 |
- dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa |
14.880 |
13.540 |
91 |
754 |
|
|
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PP |
23.800 |
23.800 |
100 |
|
75412 |
|
Ochotnicze straże pożarne |
23.800 |
23.800 |
100 |
|
|
6260 |
Dotacje otrzymane z funduszy celowych |
20.000 |
20.000 |
100 |
|
|
6330 |
Dotacje celowe na zadania własne |
3.800 |
3.800 |
100 |
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
55.903 |
55.903 |
100 |
|
80101 |
|
Szkoły Podstawowe |
51.316 |
51.316 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zdania własne |
1.316 |
1.316 |
100 |
|
|
6330 |
Dotacje celowe na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych |
50.000 |
50.000 |
100 |
|
80195 |
|
Pozostała działalność |
4.587 |
4.587 |
100 |
|
|
2030 |
- dotacje celowe na zadania własne |
4.587 |
4.587 |
100 |
852 |
|
|
Pomoc społeczna |
933.340 |
929.015 |
99 |
|
85212 |
|
Świadczenia rodzinne |
649.332 |
648.142 |
99 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa |
649.332 |
648.142 |
99 |
|
85213 |
|
Składki na ubezpieczenie zdrowotne |
5.000 |
4.705 |
94 |
|
|
2010 |
- dotacje celowe otrzymane z budżetu państ. |
5.000 |
4.705 |
94 |
|
85214 |
|
- zasiłki i pomoc w naturze |
119.700 |
118.576 |
99 |
|
|
2010 |
- dotacje celowe otrzymane z budżetu państ. |
58.500 |
57.473 |
98 |
|
|
2030 |
- dotacje celowe na zadania własne |
61.200 |
61.103 |
99 |
|
85219 |
|
- ośrodki pomocy społecznej |
52.000 |
52.000 |
100 |
|
|
2030 |
- dotacje celowe na zad własne |
52.000 |
52.000 |
100 |
|
85278 |
|
Usuwanie skutków klęsk żywiołowych |
69.356 |
67.640 |
97 |
|
|
2010 |
- dotacje celowe na zadania własne |
69.356 |
67.640 |
97 |
|
85295 |
|
Pozostała działalność |
37.952 |
37.952 |
100 |
|
|
2030 |
- dotacje celowe na zadania własne. |
37.952 |
37.952 |
100 |
854 |
|
|
EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA |
35.098 |
35.098 |
100 |
|
85415 |
|
Pomoc materialna dla uczniów |
35.098 |
35.098 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacja celowa na zadania własne |
35.098 |
35.098 |
100 |
|
|
|
V. SUBWENCJA OGÓLNA W TYM : |
2.014.682 |
2.014.682 |
100 |
758 |
|
|
Różne rozliczenia |
2.014.682 |
2.014.682 |
100 |
|
75801 |
|
Część oświatowa subwencji ogólnej dla j.s.t. |
1.518.468 |
1.518.468 |
100 |
|
|
2920 |
Subwencje ogólne z budżetu państwa |
1.518.468 |
1.518.468 |
100 |
|
75807 |
|
Część wyrównawcza subwencji ogólnej dla gmin |
496.214 |
496.214 |
100 |
|
|
2920 |
Subwencje ogólne z budżetu państwa |
496.214 |
496.214 |
100 |
RAZEM |
5.400.966 |
5.413.552 |
100 |
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia
Nr 23/07 Wójta Gminy Płaska
z dnia 05 marca 2007 r.
.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
010 |
ROLNICTWO I ŁOWIECTWO |
115.331 |
90.410 |
78 |
01010 |
Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi |
113.548 |
88.815 |
78 |
01030 |
Izby rolnicze |
500 |
312 |
62 |
01095 |
Pozostała działalność |
1.283 |
1.283 |
100 |
600 |
TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ |
333.000 |
313.071 |
94 |
60014 |
Drogi publiczne powiatowe |
191.000 |
191.000 |
100 |
60016 |
Drogi publiczne gminne |
142.000 |
122.071 |
86 |
630 |
Turystyka |
497.055 |
277.044 |
56 |
63003 |
Zdania w zakresie upowszechniania turystyki |
497.055 |
277.044 |
56 |
700 |
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
22.330 |
19.234 |
86 |
70095 |
Pozostała działalność |
22.330 |
19.234 |
86 |
710 |
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA |
22.460 |
20.980 |
93 |
71014 |
Opracowania geodezyjne i kart. |
20.460 |
20.065 |
98 |
71095 |
Pozostała działalność |
2.000 |
915 |
46 |
750 |
ADMINISTRACJA PUBLICZNA |
1.107.020 |
1.096.171 |
99 |
75011 |
Urzędy Wojewódzkie |
48.900 |
48.900 |
100 |
75022 |
Rady Gmin |
49.000 |
46.563 |
95 |
75023 |
Urzędy Gmin |
973.000 |
968.033 |
99 |
75075 |
Promocja jednostek samorządu terytorialnego |
15.000 |
14.117 |
94 |
75095 |
Pozostała działalność |
21.120 |
18.558 |
88 |
751 |
URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ |
15.302 |
13.962 |
91 |
75101 |
Urzędy Naczelnych org. władzy państwowej |
422 |
422 |
100 |
75109 |
Wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików woj. |
14.880 |
13.540 |
91 |
754 |
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA |
159.568 |
149.805 |
94 |
75404 |
Komenda Wojewódzkie Policji |
1.500 |
1.400 |
93 |
75412 |
Ochotnicze Straże Pożarne |
144.568 |
138.005 |
95 |
75414 |
Obrona Cywilna |
13.500 |
10.400 |
77 |
756 |
Dochody od osób pr. i fiz. |
35.300 |
33.340 |
94 |
75647 |
Pobór podatków |
35.300 |
33.340 |
94 |
757 |
OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO |
40.870 |
37.595 |
92 |
75702 |
Obsługa papierów wartościowych, kredytów |
40.870 |
37.595 |
92 |
758 |
RÓŻNE ROZLICZENIA |
16.000 |
- |
- |
75818 |
Rezerwy ogólne i celowe |
16.000 |
- |
- |
801 |
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
1.956.903 |
1.929.418 |
99 |
80101 |
Szkoły Podstawowe |
1.225.991 |
1.220.275 |
99 |
80103 |
Przedszkola przy szkołach podstawowych |
44.700 |
44.557 |
99 |
80110 |
Gimnazja |
473.100 |
461.462 |
97 |
80113 |
Dowożenie uczniów do szkół |
189.975 |
181.402 |
95 |
80146 |
Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli |
7.550 |
6.135 |
81 |
80195 |
Pozostała działalność |
15.587 |
15.587 |
100 |
851 |
OCHRONA ZDROWIA |
65.000 |
64.931 |
99 |
85154 |
Przeciwdziałanie alkoholizm. |
65.000 |
64.931 |
99 |
852 |
OPIEKA SPOŁECZNA |
1.013.240 |
1.005.648 |
99 |
85202 |
Domy Pomocy Społecznej |
3.000 |
- |
- |
85212 |
Świadczenia rodzinne |
649.332 |
648.142 |
100 |
85213 |
Składki na ubezpieczenie zdrow |
5.000 |
4.705 |
94 |
85214 |
Zasiłki i pomoc w naturze |
124.700 |
123.576 |
99 |
85215 |
Dodatki mieszkaniowe |
4.170 |
4.161 |
99 |
85219 |
Ośrodki Pomocy Społecznej |
71.000 |
70.945 |
99 |
85228 |
Usługi opiekuńcze |
37.940 |
37.744 |
99 |
85278 |
Usuwanie skutków klęsk żywiołowych |
69.356 |
67.640 |
97 |
85295 |
Pozostała działalność |
48.742 |
48.735 |
99 |
854 |
EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA |
131.498 |
130.897 |
99 |
85415 |
Pomoc materialna dla uczniów |
35.098 |
35.098 |
100 |
85401 |
Świetlice szkolne |
96.400 |
95.799 |
99 |
900 |
GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA |
109.298 |
58.383 |
53 |
90003 |
Oczyszczanie miast i wsi |
19.000 |
17.847 |
94 |
90015 |
Oświetlenie ulic, placów i dróg |
90.298 |
40.536 |
45 |
921 |
KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO |
181.200 |
180.456
|
99 |
92109 |
Domy i ośrodki kultury, świetlice |
125.200 |
124.580 |
99 |
92116 |
Biblioteki |
46.000 |
45.876 |
99 |
92120 |
Ochrona i konserwacja zabytków |
10.000 |
10.000 |
100 |
926 |
Kultura Fizyczna i sport |
2.823 |
2.768 |
98 |
92605 |
Zadania w zakresie kultury i sportu |
2.823 |
2.768 |
98 |
RAZEM |
5.824.198 |
5.424.114 |
93 |
Załącznik Nr 3 do Zarządzenia
Nr 23/07 Wójta Gminy Płaska
z dnia 05 marca 2007 r.
010 |
|
|
Rolnictwo i Łowiectwo |
1.283 |
1.283 |
1.283 |
100 |
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
1.283 |
1.283 |
1.283 |
100 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
1.283 |
1.283 |
1.283 |
100 |
750 |
|
|
Administracja publiczna |
32.000 |
32.000 |
32.000 |
100 |
|
75011 |
|
Urzędy Wojewódzki |
32.000 |
32.000 |
32.000 |
100 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
32.000 |
32.000 |
32.000 |
100 |
751 |
|
|
Urzędy naczelnych organów władzy |
15.302 |
13.962 |
13.962 |
91 |
|
75101 |
|
Urzędy naczelnych organów władzy |
422 |
422 |
422 |
100 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
422 |
422 |
422 |
100 |
|
75109 |
|
Wybory do rad gmin, powiatów |
14.880 |
13.540 |
13.540 |
91 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
14.880 |
13.540 |
13.540 |
91 |
754 |
|
|
Bezpieczeństwo Publiczne |
23.800 |
23.800 |
23.800 |
100 |
|
75412 |
|
Ochotnicze Straże Pożarne |
23.800 |
23.800 |
23.800 |
100 |
|
|
6260 |
Dotacje otrzymane z funduszy celowych |
20.000 |
20.000 |
20.000 |
100 |
|
|
6330 |
Dotacje celowe na zadani własne |
3.800 |
3.800 |
3.800 |
100 |
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
55.903 |
55.903 |
55.903 |
100 |
|
80101 |
|
Szkoły Podstawowe |
51.316 |
51.316 |
51.316 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zadania własne |
1.316 |
1.316 |
1.316 |
100 |
|
|
6330 |
Dotacje celowe na zadania własne |
50.000 |
50.000 |
50.000 |
100 |
|
80195 |
|
Pozostała działalność |
4.587 |
4.587 |
4.587 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zadnia własne |
4.587 |
4.587 |
4.587 |
100 |
852 |
|
|
Opieka społeczna |
933.340 |
929.015 |
929.015 |
99 |
|
85212 |
|
Świadczenia rodzinne |
649.332 |
648.142 |
648.142 |
99 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
649.332 |
648.142 |
648.142 |
99 |
|
85213 |
|
Składki na ubezpieczenia zdrowotne |
5.000 |
4.705 |
4.705 |
99 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
5.000 |
4.705 |
4.705 |
99 |
|
85214 |
|
Zasiłki i pomoc w naturze |
119.700 |
118.576 |
118.576 |
99 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
58.500 |
57.473 |
57.473 |
99 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zadania własne |
61.200 |
61.103 |
61.103 |
99 |
|
85219 |
|
Ośrodki Pomocy Społeczne |
52.000 |
52.000 |
52.000 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zadania własne |
52.000 |
52.000 |
52.000 |
100 |
|
85278 |
|
Usuwanie klęsk żywiołowych |
69.356 |
67.640 |
67.640 |
97 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe z budżetu państwa |
69.356 |
67.640 |
67.640 |
97 |
|
85295 |
|
Pozostała działalność |
37.952 |
37.952 |
37.952 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zadania własne |
37.952 |
37.952 |
37.952 |
100 |
854 |
|
|
Edukacyjna Opieka Wychowawcza |
35.098 |
35.098 |
35.098 |
100 |
|
85415 |
|
Pomoc materialna dla uczniów |
35.098 |
35.098 |
35.098 |
100 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe na zadania własne |
35.098 |
35.098 |
35.098 |
100 |
Razem |
|
1.096.726 |
1.091.061 |
1.091.061 |
99 |
Załącznik Nr 4 do Zarządzenia
Nr 23/07 Wójta Gminy Płaska
z dnia 05 marca 2007 r.
Dział |
Rozdział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie planu |
|
|
Stan środków na początku roku |
9.989 |
|
854 |
85401 |
Dochody za wyżywienie |
79.900 |
82.485 |
801 |
80101 |
Dochody za wynajem szkoły |
5.100 |
19.921 |
854 |
85401 |
Wydatki za wyżywienie |
79.900 |
70.173 |
801 |
80101 |
Wydatki na poprawę warunków funkcjonowania szkoły |
15.089 |
13.862 |
|
|
Stan środków na koniec roku |
|
27.000 |
Załącznik Nr 5 do Zarządzenia
Nr 23/07 Wójta Gminy Płaska
z dnia 05 marca 2007 r.
Dochody z najmu i dzierżawy wpłynęły w wysokości 77.062,- zł. - realizacja planu 98 %, zaległości wymagalne na koniec roku wyniosły 772.75,-zł, dochody z tytułu najmu i dzierżawy zrealizowane są zgodnie z planem.
Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych powinny być zrealizowane w zgodnie z zapisem w akcie notarialnym, druga rata za sprzedaż Szkoły w Macharcach powinna wpłynąć do 31 grudniu w wysokości 60.000,- zł oraz odsetki naliczone za okres od dnia 15.06.2002r. do dnia 31.12.2006r. przy zastosowaniu stopy procentowej równej redyskonta weksli stosowanej przez NBP od kwoty 120.000,- zł w wysokości 31.825,71 zł. Do dnia 31.12.2006 r. wpłynęła kwota 15.000,- zł. W związku z powyższym plan jest zrealizowany w 48 %.
Pozostałe dochody wpłynęły w wysokości 158.363,-zł. - wyszczególnienie w załączonej tabeli załącznik Nr 1.
Wpływy z dostarczania wody wyniosły 124.501,-zł. - realizacja planu 110 % - zaległości wymagalne na koniec roku wynosiły 3.274,20 zł.
Nie było planowanych wpływów z tytułu zakupu usług w Domach Pomocy Społecznej, ponieważ w 2006 roku z terenu gminy nikt nie przebywał w Domu Pomocy Społecznej (nie było też wydatków).
Dotacje celowe na zadania zlecone i własne wpłynęły w wysokości 1.091.061 zł. tj. 99 % planu - wyszczególnienie w załączonej tabeli Nr 1.
Subwencje wpłynęły zgodnie z planem w wysokości 2.014.682 zł., co stanowi 100 % planu.
Ogółem dochody wpłynęły w wysokości 5.413.552 zł. tj. 100 % planu.
Dochody zostały zrealizowane zgodnie z planem, znaczne przekroczenie planu jest tylko w dochodach o znikomym znaczeniu dla budżetu, lub tam gdzie wpływy realizowane są przez Urzędy Skarbowe.
Wydatki bieżące związane z utrzymaniem wodociągów na terenie gminy za 2006 wyniosły 84.955 zł., w tym:
Przystosowanie pomieszczeń stacji uzdatniania wody w Płaskiej do zamontowania agregatu prądotwórczego plan 5.000,- zł. - wydatki wyniosły 3.860,- zł.
Składka w wysokości 2 % wpływów z podatku rolnego na izby rolnicze - przekazano 312,-zł.
Zadanie zlecone - zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej wydano środki finansowe w wysokości 1.283,- zł.
Zadanie inwestycyjne „Przebudowa drogi powiatowej nr 1233B Mikaszówka - Rygol - Muły” na odcinku 2,850 km. Koszt całego zadania 535.921,-zł., w tym przekazano środki finansowe z budżetu gminy zgodnie z zawartym porozumieniem w wysokości 191.000,- zł.
Wydatki bieżące na utrzymanie dróg gminnych wyniosły 122.071,-zł. wykonanie planu 86 % , w tym:
Wykonanie wydatków 86 % - zaplanowane wydatki na zimowe utrzymanie dróg w miesiącu grudniu były zbędne.
Zadanie inwestycyjne - rozbudowa infrastruktury dla potrzeb turystyki aktywnej na pograniczu polsko białoruskim. W 2006 roku poniesione zostały koszty obsługi projektu przez Suwalską Izbę Turystyczną w wysokości 17.863,-zł. Została podpisana umowa na oznakowanie szlaku rowerowego łącznikowego wzdłuż kanału Augustowskiego na kwotę 1.338,26 EURO, oraz wykonanie plaż w miejscowości Płaska i Serwy na kwotę 621.107,72 zł. - realizacja zadania zgodnie z umową do dnia 31 marca 2007 r.
W harmonogramie rzeczowo finansowym z dnia 18 października 2006 r. przewidziane były wydatki do poniesienia w IV kwartale 2006 r. w wysokości 479.155,-zł., tak też zostały dostosowane i zaplanowane wydatki w budżecie gminy na 2006 rok. Na prefinansowanie zadania zaplanowano kredyt w wysokości 270.000,-zł. W dniu 21 grudnia 2006 r. Suwalska Izba Rolniczo - Turystyczna przedłożyła harmonogram rzeczowo - finansowy , z którego wynikało, iż wydatki w 2006 roku wyniosą 259.180,33 zł. Faktury za wykonane prace zostały przedłożone na kwotę w harmonogramie rzeczowo - finansowym z dnia 21 grudnia 2006 r.. Nie zachodziła potrzeba zaciągania całego planowanego kredytu, zaciągnięto tylko 155.000,- zł. Pozostała kwota kredytu na prefinansowanie w wysokości 115.000,-zł. zostanie zaciągnięta w 2007 roku, ale na sfinansowanie krótkoterminowego kredytu (do spłaty w 2007 roku). W związku ze zmianą harmonogramu rzeczowo - finansowego w miesiącu grudniu wykonanie planu jest tylko 56 %.
Koszty związane z utrzymaniem budynków mieszkalnych wyniosły 4.737,-zł., w tym: wywóz nieczystości, przeglądy kominiarskie, drobne remonty mieszkań komunalnych. Wymienione były okna w mieszkaniach komunalnych w Strzelcowiźnie - wydano środki finansowe w wysokości 5.713,- zł.
Zadanie inwestycyjne - sporządzenie audytu na termomodernizację budynków komunalnych - koszt wyniósł 8.784,-zł.
Wydatki związane z opracowaniami i wyrysami geodezyjnymi wyniosły 20.065,-zł., dotyczyły głownie wyceny działek sprzedawanych po uchwaleniu planu zagospodarowania przestrzennego gminy oraz wyceny mieszkania przygotowanego do sprzedaży.
Wydatki związane z remontem przystanków oraz zakupem zniczy - wydano środki finansowe w wysokości 915,-zł.
Zadanie zlecone - wydatki związane z utrzymaniem urzędu stanu cywilnego wyniosły 48.900,-zł., w tym wykorzystano dotację celową w wysokości 32.000,-zł.
Wydatki związane z obsługą rady gminy, wydano środki finansowe w wysokości 46.563,-zł. - w tym opłacano koszt dojazdów na sesję, komisje, diety członkom rady i komisji oraz inne wydatki (art. kancelaryjne, telefony , usługi pocztowe).
Wydatki związane z zatrudnieniem (płace, ZUS, f-sz świadczeń socjalnych, bhp) w urzędzie gminy za 2006 r. wyniosły 702.677,-zł., pozostałe wydatki związane z utrzymaniem urzędu gminy: zakup węgla, wydatki pocztowe, kancelaryjne, delegacje, opłaty, szkolenia - wyniosły 104.820,-zł.,
Zadanie inwestycyjne - termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w tym: ocieplenie budynku, wymiana stolarki okiennej, wykonanie daszku nad schodami wejściowymi, sporządzenie dokumentacji na wymianę centralnego ogrzewania i pieca CO w urzędzie wydano środki finansowe w wysokości - 160.536,-zł.
Wydatki związane z promocją gminy za 2006 r. wyniosły 14.117,- zł. W tym opłacono artykuł w Gazecie „Rzeczpospolita” promujący gminę, stronę w Gazecie „Płaska” , wydruk folderów na promocję gmin podlaskich na Placu Zamkowym w Warszawie, zakup kwiatów. Koszt organizacji festynu „Szanty 2006” w Serwach wyniósł 6.521,-zł., a koszt rajdu konnego 1.240,-zł.
Opłata składek za przynależność gminy do następujących związków międzygminnych:
Zadanie inwestycyjne - wdrażanie usług elektronicznych dla ludności w województwie podlaskim, zadanie realizowanie wspólnie z Podlaskim Urzędem Marszałkowskim - wydano środki finansowe w wysokości 13.534,- zł.
Zadanie zlecone - prowadzenie rejestru wyborców i aktualizacja rejestru wydano środki finansowe w wysokości 422,-zł.
Zadanie zlecone - przeprowadzenie wyborów do rad gmin, powiatów, sejmików wojewódzkich i wyborów wójta - wydano środki finansowe w wysokości 13.540,- zł.
Zaplanowane w budżecie środki finansowe dla policji w wysokości 1.500 zł, zostały wykorzystane w wysokości 1.400,- zł. i rozliczone fakturami na zakup paliwa.
Na zadania z obrony cywilnej wydano środki finansowe w wysokości 1.543,- zł.
Wydatek inwestycyjny - zakup agregatu prądotwórczego wydano środki finansowe w wysokości 8.857,- zł. (dofinansowane z innych źródeł 23.627,- zł.)
Koszt poboru podatków: w tym koszt wysyłanych decyzji podatkowych, zakup druków i prowizja sołtysów - wydano środki finansowe w wysokości 33.340,- zł.
Opłacono odsetki od kredytu zaciągniętego na budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Płaskiej w 2004 r. w wysokości 35.645,-zł. Kredyt został zaciągnięty w wysokości 700.000,-zł. i okres spłaty przypada na lata 2006-2012, po 100.000,- zł. rocznie. W 2006 r. zaciągnięto kredyt w wysokości 120.000,-zł. z przeznaczeniem na termomodernizację budynku urzędu gminy, odsetki zapłacone w 2006 r. wyniosły 1.950,- zł. W miesiącu grudniu 2006 roku zaciągnięto kredyt na prefinansowanie zadania rozbudowa plaż gminnych w wysokości 155.000,- zł. - spłata kredytu zaplanowana jest w miesiącu czerwcu 2007 roku - po otrzymaniu płatności z programu INTERREG III.
W budżecie na 2006 rok została zaplanowana rezerwa ogólna w wysokości 55.000,- zł.,
w miesiącu maju rozdysponowano 5.000,-zł., z przeznaczeniem na wypłatę dodatkowego wynagrodzenia za II półrocze 2004 i 2005 rok dla wójta, skarbnika i sekretarza gminy.
W miesiącu lipcu rozdysponowano 15.000,- zł. z następującym przeznaczeniem: 3.000,- zł. - wymiana okien w mieszkaniu komunalnym, 3.000,-zł. wycena do sprzedaży mieszkania komunalnego, 2.000,- zł. - wydatki inwestycyjne w urzędzie gminy, 4.000,-zł. - zakupy paliwa dla OSP i 3.000,-zł. - wydatki na opłaty pocztowe za wysyłane zmiany decyzji podatkowych. W miesiącu październiku przeznaczono 4.000,-zł. na remont dróg i 1.000,-zł. na wydatki inwestycyjne w świetlicy wiejskiej w Płaskiej. W miesiącu grudniu rozdysponowano 14.000,- zł. przeznaczeniem na wymianę złoża, czyszczenie i konserwacje głowic w hydroforni Dalny Las.
W skład zespołu szkół wchodzą: szkoła podstawowa, gimnazjum, oddział przedszkolny świetlice szkolne - wydatki bieżące w wymienionych rozdziałach w 2006 roku wyniosły 1.376.263 zł., realizacja planu 54 % w tym:
W roku szkolnym 2005/2006 w ZSO było 257 uczniów - roczny koszt jednego ucznia wyniósł 5.355,- zł. (roczny koszt ucznia wynikający z subwencji oświatowej 4.509,-zł.)
Zadanie inwestycyjne - budowa hali sportowej przy ZSO w Płaskiej, w 2004 r. wydano środki finansowe w wysokości 1.115.660,-zł., w tym 400.000,-zł. - dotacje z MENiS. Wydatki w 2005 roku wyniosły 933.156,-zł., w tym 400.000,-zł. dotacja z MENiS. Ogółem koszty budowy sali sportowej oddanej do użytku 01.12.2005r. wyniosły 2.098.816,-zł., koszty pozostałe do poniesienia 50.000,-zł. pokryte zostały z dotacji celowej przyznanej przez MENiS na 2006 rok. Rozliczenie dotacji zostało przyjęte i zaakceptowane przez bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie.
Przy szkole podstawowej w Płaskiej został utworzony rachunek dochodów własnych, na którym gromadzone są dochody z tytułu odpłatności za wyżywienie w stołówce szkolnej oraz wynajem sali gimnastycznej i szkoły w okresie wakacyjnym. Na dzień 31.12.2006 r. wpłynęły dochody w wysokości 102.406,-zł. (w tym: 19.921,-zł. za wynajem szkoły na kolonie letnie i wynajem sali gimnastycznej oraz opłata za wyżywienie 82.485,- zł. Wydatki związane z wyżywieniem i organizacją wyżywienia wyniosły 70.173,-zł. Dochody z tytułu wynajmu szkoły i sali gimnastycznej w wysokości 13.862,-zł. przeznaczone zostały na poprawę warunków funkcjonowania szkoły i zakup wyposażenia. Stan środków finansowych na koniec roku na rachunku dochodów własnych - 27.000,- zł.
Wydatki bieżące w szkole za 2006 rok wyniosły 400.647,- zł w tym:
W roku szkolnym 2005/2006 w szkole uczyło się 62 uczniów, roczny koszt jednego ucznia 6.462,-,zł.
Koszt dowożenia uczniów z terenu gminy do szkół podstawowych i gimnazjum za 2006 rok wyniósł 181.402,-zł., w tym dowożenie autobusem dzierżawionym 84.687,-zł., dowożenie prywatnym transportem 71.467,- zł, zakup biletów miesięcznych 25.250,-zł.
Zadania własne gminy - fundusz świadczeń socjalnych nauczycieli emerytów.
Na konto bankowe funduszu świadczeń socjalnych szkół, w których pracowali nauczyciele emeryci przekazano środki finansowe w wysokości 11.000,-zł.
Dochód z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu w wysokości 64.931,-zł. został zaplanowany na realizację programu rozwiązywania problemów alkoholowych. Sprawozdanie z wykorzystania środków finansowych przedstawi pełnomocnik d/s alkoholowych.
Utrzymywanie mieszkańców gminy, którzy przebywają w domach pomocy społecznej jest zadaniem własnym gminy, wydatków w 2006 roku nie było.
Zadanie zlecone - na realizację zadania wpłata świadczeń rodzinnych wydano środki finansowe w wysokości 648.142,-zł., w tym wypłata świadczeń 629.278,-zł., obsługa świadczeń rodzinnych 18.864,- zł.
Zadanie zlecone - otrzymaną dotację w wysokości 4.705,-zł. przeznaczono na opłatę składek zdrowotnych za osoby pobierające świadczenia z opieki społecznej i świadczenia rodzinne.
Zadanie zlecone - w ramach zadań zleconych wydano środki finansowe w wysokości:
Zadanie własne - wypłacono zasiłki celowe na kwotę 5.000,-zł.
Wypłata dodatków mieszkaniowych jest zadanie własnym - zgodnie z wystawionymi decyzjami wydano środki finansowe w wysokości 4.161,-zł.
Zadanie zlecone - wydatki związane z zatrudnieniem w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej 2 etaty (kierownik i pracownik socjalny) oraz prowizja pocztowa od wysyłanych zasiłków wydano środki finansowe w wysokości 70.945,-zł., w tym dotację celową w wysokości 52.000,- zł.
Wydatki płacowe związane z zatrudnieniem opiekunek w ramach usług opiekuńczych 2006 roku wyniosły 37.744,- zł.
Zadanie zlecone - wypłata zasiłków dla rodzin rolniczych, których gospodarstwa zostały dotknięte suszą - wydano środki finansowe w wysokości 67.640,- zł.
Na dożywianie uczniów w szkołach wydano środki finansowe w wysokości 48.735,-zł., w tym dotację celową w wysokości 37.952,-zł.
Wydatki związane z oczyszczaniem gminy wyniosły 17.847,- zł.
Oświetlenie uliczne na terenie gminy - wydano środki finansowe w wysokości 32.606,-zł. (w tym opłata za energię 25.455,-zł., konserwacja oświetlenia ulicznego 7.151,-zł)
Zadanie inwestycyjne - budowa oświetlenia ulicznego we wsi Płaska (Kąty) - wydano środki finansowe w wysokości 7.930,-zł. na sporządzenie dokumentacji. Pozostałe wydatki inwestycyjne będą realizowane w 2007 roku.
Wydatki bieżące związane z utrzymaniem 6 świetlic w 2006 r. na terenie gminy wyniosły 61.239,-zł., w tym wydatki płacowe 46.059,-zł. i pozostałe związane z utrzymaniem budynków 15.180,- zł.
Zadanie inwestycyjne - modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Płaskiej 63.341,- zł.
Wydatki związane z zatrudnieniem bibliotekarek na 1,5 etatu wyniosły 45.876,-zł., w tym książki i czasopisma zakupiono na kwotę 3.489,- zł.
Wydatki związane z ochroną i konserwacją zabytków architektury kościelnej - zakup 4 okien do wymiany w zabytkowym kościele w Mikaszówce - wydano środki finansowe w wysokości 10.000,- zł.
Wydano środki finansowe w wysokości 2.768,-zł. na zakup pucharów i strojów sportowych.
Ogółem wykonanie wydatków za 2006 rok wyniosło 5.424.114,-zł. to jest 93 % planu.
Przekroczenia planu wydatków nie wystąpiły, a nie wykonanie planu szczególnie wydatków inwestycyjnych było niezależne od urzędu gminy.
Wydatki z funduszu ochrony środowiska wyniosły 756,-zł. i przeznaczone były na utrzymanie konta bankowego i wywóz nieczystości, dochody wpłynęły w wysokości 2.659,- zł .
Metryka strony