ZARZĄDZENIE NR 13/07

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 13/07

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 13/07

W Ó J T A G M I N Y PŁASKA

Z DNIA 26 STYCZNIA 2007 ROKU

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej

w świetlicy wiejskiej w Dalnym Lesie.

Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości1) (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 145, poz. 1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155, z 2005 r. Nr 10, poz. 66, Nr 157, poz. 1119, Nr 184, poz. 1539, Nr 267, poz. 2252, z 2006 r. Nr 157, poz. 1119, Nr 208, poz. 1540), zarządza się, co następuje:

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w świetlicy

wiejskiej w Dalnym Lesie przez komisję inwentaryzacyjną w następującym

składzie osobowym:

1) Rogucka Zuzanna - przewodniczący;

2) Maliszewska Barbara - członek;

3) Szymczyk Jan - członek.

w dniu 31 stycznia 2007 r.

§ 2. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 31

stycznia 2007 r.

§ 3. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

1) środki trwałe;

2) środki trwałe w używaniu;

3) materiały.

§ 4. 1. Składniki majątku wymienione w § 3 należy spisać na arkuszach spisu z natury.

2. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej od osoby

odpowiedzialnej za druki ścisłego zarachowania w terminie do dnia 30 stycznia 2007 r.

§ 5. Zobowiązuję komisję do:

1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych;

2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i

sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem

gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-

księgowego w terminie trzech dni po zakończeniu spisu.

§ 6. Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne

przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 7. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Otrzymują do wykonania:

  1. Przewodniczący Komisji;

  2. Sekretarz Gminy;

  3. Księgowość.

Wójt Gminy

Wiesław Gołaszewski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2007-01-26

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2007-01-26