Z A R Z Ą D Z E N I E NR 48/03

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 48/03 W Ó J T A G M I N Y PŁASKA Z DNIA 12 SIERPNIA 2003 ROKU w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z przeprowadzonego referendum ogólnokrajowego w dniu 7 i 8 czerwca 2003 roku. Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 03 czerwca 2003 roku w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z przeprowadzonego referendum ogólnokrajowego ( Dz. U. Nr 102, poz. 951) zarządza się, co następuje : § 1. Powołuje się komisję w składzie : 1. Przewodniczący - Ireneusz Sieńkowski. 2. Członek - Ewa Skowrońska. 3. Członek - Maciej Zdancewicz. § 2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku przeprowadzonego w dniach 7 i 8 czerwca 2002 r. referendum ogólnokrajowego, tj. : 1. Spisy wyborców (dwa egzemplarze). 2. Karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane). 3. Protokoły głosowania w obwodzie (dwa egzemplarze). 4. Protokoły czynności wykonanych przez komisje obwodowe po zakończeniu głosowania w pierwszym dniu referendum – 2 egzemplarze. 5. Protokoły czynności wykonanych przez komisje obwodowe przed rozpoczęciem głosowania w obwodzie w drugim dniu referendum – 2 egzemplarze. § 3. Powyższe prace Komisja wykona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach. § 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji. § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2003-11-07

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2003-11-07