ZARZĄDZENIE NR 207/06

ZARZĄDZENIE NR 207 / 06

ZARZĄDZENIE NR 207 / 06

WÓJTA GMINY PŁASKA

Z DNIA 17 STYCZNIA 2006 R.

w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z wyborów

do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej

przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r.

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 90, poz. 1005, z 2005 r. Nr 181, poz. 1509) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:

1) Maciej Zdancewicz;

2) Ewa Skowrońska;

3) Elżbieta Baranowska.

§ 2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku

przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r. wyborów do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r. tj.:

1) oddane karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane);

2) spisy wyborców.

§ 3. Prace określone w § 2 Komisja wykona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy

Bogdan Wysocki

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy Płaska

Wprowadzający: Wójt Gminy Płaska

Data modyfikacji: 2006-01-23

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2006-01-23