ZARZĄDZENIE NR 207/06
ZARZĄDZENIE NR 207 / 06
WÓJTA GMINY PŁASKA
Z DNIA 17 STYCZNIA 2006 R.
w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z wyborów
do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej
przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r.
Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 90, poz. 1005, z 2005 r. Nr 181, poz. 1509) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:
1) Maciej Zdancewicz;
2) Ewa Skowrońska;
3) Elżbieta Baranowska.
§ 2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku
przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r. wyborów do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r. tj.:
1) oddane karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane);
2) spisy wyborców.
§ 3. Prace określone w § 2 Komisja wykona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
Bogdan Wysocki
Metryka strony