ZARZĄDZENIE NR 206/06
ZARZĄDZENIE NR 206 / 06
WÓJTA GMINY PŁASKA
Z DNIA 17 STYCZNIA 2006 R.
w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z wyborów
Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 23
października 2005 r.
Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000 r. w sprawie: sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 83, poz. 944, z 2005 r. Nr 181, poz. 1508) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:
1) Maciej Zdancewicz;
2) Ewa Skowrońska;
3) Elżbieta Baranowska.
§ 2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku
przeprowadzonej w dniu 23 października 2005 r. II tury wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej RP tj.:
1) oddane karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane);
2) spisy wyborców.
§ 3. Prace określone w § 2 Komisja wykona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy
Bogdan Wysocki
Metryka strony