ZARZĄDZENIE NR 156_05
Z A R Z Ą D Z E N I E NR 156/05
W Ó J T A G M I N Y PŁASKA
Z DNIA 19 MAJA 2005 R.
w sprawie uzupełnień w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Na podstawie § 15 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319, z 2003 r. Nr 69, poz. 636), w porozumieniu z Archiwum Państwowym w Suwałkach zarządza się, co następuje:
§ 1. Dokonać w trybie § 15 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych uzupełnień w jednolitym rzeczowym wykazie akt, polegających na dodaniu nowych symboli i haseł klasyfikacyjnych w klasach trzeciego, czwartego i piątego rzędu w poniższy sposób:
Symbole klasyfikacyjne |
Hasła klasyfikacyjne
|
Kat. Archiwalna |
||||
III |
IV |
V |
|
w jedn. macierz. |
w innych jedn. |
|
057 |
|
|
Informacja Publiczna |
|
|
|
|
0570 |
|
Rejestr wniosków o dostęp do informacji publicznej |
A |
BC |
|
|
0571 |
|
Rozpatrywanie wniosków |
B - 3 |
BC |
|
|
0572 |
|
Współdziałanie z innymi organami w zakresie udzielania informacji publicznej. |
B - 3 |
BC |
§ 2. Zobowiązuje się pracowników Urzędu Gminy i Jednostek Organizacyjnych do stosowania haseł i symboli klasyfikacyjnych rozbudowanego rzeczowego wykazu akt przy oznaczaniu dokumentacji występującej w działalności Urzędu.
§ 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metryka strony