ZARZĄDZENIE NR 156_05

PROJEKT

Z A R Z Ą D Z E N I E NR 156/05

W Ó J T A G M I N Y PŁASKA

Z DNIA 19 MAJA 2005 R.

w sprawie uzupełnień w jednolitym rzeczowym wykazie akt.

Na podstawie § 15 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319, z 2003 r. Nr 69, poz. 636), w porozumieniu z Archiwum Państwowym w Suwałkach zarządza się, co następuje:

§ 1. Dokonać w trybie § 15 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych uzupełnień w jednolitym rzeczowym wykazie akt, polegających na dodaniu nowych symboli i haseł klasyfikacyjnych w klasach trzeciego, czwartego i piątego rzędu w poniższy sposób:

Symbole klasyfikacyjne

Hasła klasyfikacyjne

Kat. Archiwalna

III

IV

V

w jedn. macierz.

w innych jedn.

057

Informacja Publiczna

0570

Rejestr wniosków o dostęp do informacji publicznej

A

BC

0571

Rozpatrywanie wniosków

B - 3

BC

0572

Współdziałanie z innymi organami w zakresie udzielania informacji publicznej.

B - 3

BC

§ 2. Zobowiązuje się pracowników Urzędu Gminy i Jednostek Organizacyjnych do stosowania haseł i symboli klasyfikacyjnych rozbudowanego rzeczowego wykazu akt przy oznaczaniu dokumentacji występującej w działalności Urzędu.

§ 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2005-05-23

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2005-05-23