ZARZĄDZENIE NR 81 / 04

ZARZĄDZENIE NR 81 / 04

ZARZĄDZENIE NR 81 / 04

WÓJTA GMINY PŁASKA

Z DNIA 16 LUTEGO 2003 R.

w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z wyborów

uzupełniających do Senatu Rzeczpospolitej Polskiej,

przeprowadzonych w dniu 12.10.2003 r. w województwie podlaskim w

okręgu wyborczym Nr 23.

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001 r. w sprawie: sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 90, poz. 1005) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:

1) Ireneusz Sieńkowski;

2) Ewa Skowrońska;

3) Elżbieta Baranowska.

§ 2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku

przeprowadzonych w dniu 12 października 2003 r. wyborów uzupełniających do

Senatu RP w województwie podlaskim w okręgu wyborczym Nr 23 tj.:

1) oddane karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane);

2) spisy wyborców.

§ 3. Prace określone w § 2 Komisja wykona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2004-02-17

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2004-02-17