ZARZĄDZENIE NR 114/04
ZARZĄDZENIE NR 114/04
WÓJTA GMINY PŁASKA
Z DNIA 20 WRZEŚNIA 2004 R.
w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z wyborów
posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu
13 czerwca 2004 r.
Na podstawie §3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 czerwca 2004 r. w sprawie: przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego (Dz. U. Nr 150, poz. 1580) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:
Ireneusz Sieńkowski;
Ewa Skowrońska;
Elżbieta Baranowska.
§2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku przeprowadzonych w dniu 13 czerwca 2004 r. wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego tj.:
oddane karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane);
spisy wyborców.
§3. Prace określone w § 2 Komisja dokona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metryka strony