ZARZĄDZENIE NR 114/04

ZARZĄDZENIE NR 114/04

ZARZĄDZENIE NR 114/04

WÓJTA GMINY PŁASKA

Z DNIA 20 WRZEŚNIA 2004 R.

w sprawie zniszczenia przechowywanych w depozycie dokumentów z wyborów

posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu

13 czerwca 2004 r.

Na podstawie §3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 czerwca 2004 r. w sprawie: przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego (Dz. U. Nr 150, poz. 1580) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:

  1. Ireneusz Sieńkowski;

  2. Ewa Skowrońska;

  3. Elżbieta Baranowska.

§2. Komisja dokona zniszczenia dokumentacji powstałej w wyniku przeprowadzonych w dniu 13 czerwca 2004 r. wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego tj.:

  1. oddane karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane);

  2. spisy wyborców.

§3. Prace określone w § 2 Komisja dokona po otrzymaniu zezwolenia Archiwum Państwowego w Suwałkach.

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2004-09-21

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2004-09-21