UCHWAŁA NR XXV/166/06

GGSSS SGS
  • UCHWAŁA Nr XXV/166//06

  • RADY GMINY PŁASKA

  1. 15 września 2006 r.

    • w sprawie określenia zakresu i formy przedstawienia przez Wójta Gminy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Płaska za I półrocze roku budżetowego.

      • Na podstawie art.18 ust.2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz.1759, z 2005 r., Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128) oraz art.198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. .Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708) uchwala się, co następuje:

        1. Ustala się następującą formę i zakres informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Płaska za I półrocze roku budżetowego:

            1. informacja o realizacji dochodów budżetu gminy;

            2. informacja o realizacji wydatków budżetu gminy;

            3. część opisowa realizacji dochodów i wydatkow budżetu gminy;

        2. 1. Informację o realizacji dochodów i wydatków budżetowych należy sporządzić w szczegółowości jak w uchwale budżetowej oraz w układzie tabelarycznym obejmującym:

            1. plan po zmianach;

            2. wykonanie za I półrocze roku budżetowego;

            3. procent wykonania planu;

        1. Część opisowa informacji powinna zawierać:

                  1. omówienie odchyleń wynikających z realizacji budżetu z podaniem przyczyn powstania;

                  1. wykonanie dochodów z poszczególnych źródeł:

                    1. dotacje,

                    2. subwencje,

                    3. z mienia gminy,

                    4. inne źródła.

                1. Omówienie zrealizowanych wydatków z podziałem na wydatki bieżące i inwestycyjne obejmujące:

                  1. wykonanie wydatków majątkowych na poszczególne zadania inwestycyjne;

                  2. wydatki bieżące z podziałem na płace, pochodne od płac, udzielone dotacje z budżetu, jakim jednostkom i na jakie zadania;

                  3. wykonanie planu przychodów i rozchodów oraz salda zaciągniętych kredytów i pożyczek;

                  4. wykonanie planu przychodów i wydatkow funduszy celowych,

                  5. wykonanie przychodów i wydatków rachunku dochodów własnych;

                  6. omówienie zobowiązań i należności wymagalnych.

              1. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Płaska.

              2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

        • Przewodniczący Rady Gminy

        • Sudnik Waldemar

        2006-09-18 14:32:00

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Rada Gminy Płaska

Wprowadzający: Rada Gminy Płaska

Data modyfikacji: 2006-09-21

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2006-09-21