Stanowisko do spraw obsługi księgowej szkół
Stanowisko do spraw obsługi księgowej szkół.
1) prowadzenie księgowości jednostek organizacyjnych gminy;
2) terminowe rozliczenie osób materialnie odpowiedzialnych;
3) ewidencja majątku Gminy;
4) rozliczanie inwentaryzacji;
5) prowadzenie spraw płacowych pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych;
6) sporządzanie deklaracji dla Urzędu Skarbowego PIT - 4, PIT - 11, PIT – 40;
7) naliczanie i prowadzenie dokumentacji zasiłków wypłacanych ze środków finansowych przez ZUS;
8) przygotowywanie dokumentów i sporządzanie przelewów;
9) naliczanie i prowadzenie dokumentów zwolnień lekarskich wypłacanych z funduszu płac;
10) przygotowywanie danych do budżetów szkół;
11) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej szkół;
12) przygotowanie informacji dla dyrektorów szkół z wykonaniem planu finansowego szkoły;
13) naliczanie składek ZUS, Funduszu Pracy i sporządzanie deklaracji DRA oraz przestrzeganie terminowości odprowadzania składek;
14) archiwizowanie dokumentów na swoim stanowisku pracy;
Metryka strony