Stanowisko do spraw obsługi kasowej
Stanowisko do spraw obsługi kasowej.
1) prowadzenie obsługi kasowej,
2) terminowe odprowadzanie do banku gotówki przyjętej do kasy z tytułu wpływów podatkowych i budżetowych;
3) prowadzenie raportów kasowych zgodnie z dołączonymi dowodami przychodowymi i rozchodowymi, sumowanie obrotów, przenoszenie sald i ustalanie sald końcowych;
4) wystawianie czeków, poleceń przelewów gotówkowych;
5) prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania;
6) sporządzanie informacji podatkowej dla Urzędu Skarbowego – PIT 8A co miesiąc i PIT 8B za cały rok od umów zlecenia i umów o dzieło;
7) prowadzenie ewidencji i rozliczania zaliczek;
8) prowadzenie zakupu i sprzedaży znaków skarbowych;
9) prowadzenie książki rejestru zakupów VAT;
10) wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp – 7;
11) prowadzenie archiwum;
12) prowadzenie spraw w zakresie zgłaszania do ubezpieczeń zdrowotnych pracowników i ich rodzin;
13) wypełnianie imiennych raportów miesięcznych związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne dla pracowników;
15) wypisywanie dowodów wpłat.
Metryka strony