Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia

Do zakresu stanowiska pracy ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia należy: 1) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przygotowywania tematów i dokumentów, celem prawidłowego przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne; 2) ustalanie formy zamówienia publicznego; 3) organizowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych zgodnie z procedurą określoną w ustawie o zamówieniach publicznych; 4) rozpatrywanie protestów i odwołań składanych przez oferentów; 5) kontrola komórek organizacyjnych Gminy w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych; 6) organizowanie i przeprowadzanie przetargów w zakresie zbywania gruntów i nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości; 7) przygotowywanie umów dotyczących zamówień publicznych; 8) prowadzenie rejestru umów i zleceń dotyczących zamówień publicznych; 9) kontrola realizacji ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych gminy; 10) dokonywanie zakupów na rzecz Urzędu; 11) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń Wójta lub Sekretarza Gminy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Płaska

Wytwarzający/odpowiadający: Maciej Zdancewicz

Wprowadzający: Maciej Zdancewicz

Data modyfikacji: 2004-03-23

Opublikował: Maciej Zdancewicz

Data publikacji: 2004-03-23