Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia
Do zakresu stanowiska pracy ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia należy:
1) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przygotowywania tematów i dokumentów, celem prawidłowego przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne;
2) ustalanie formy zamówienia publicznego;
3) organizowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych zgodnie z procedurą określoną w ustawie o zamówieniach publicznych;
4) rozpatrywanie protestów i odwołań składanych przez oferentów;
5) kontrola komórek organizacyjnych Gminy w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych;
6) organizowanie i przeprowadzanie przetargów w zakresie zbywania gruntów i nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości;
7) przygotowywanie umów dotyczących zamówień publicznych;
8) prowadzenie rejestru umów i zleceń dotyczących zamówień publicznych;
9) kontrola realizacji ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych gminy;
10) dokonywanie zakupów na rzecz Urzędu;
11) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń Wójta lub Sekretarza Gminy.
Metryka strony