Samodz. stanowisko ds. obsługi Rady Gminy, jej organów i promocji gminy
Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. obsługi Rady Gminy, jej organów i promocji gminy należy:
1) zabezpieczenie organizacyjne sesji rady i posiedzeń komisji;
2) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał, sprawozdań i informacji oraz innych materiałów potrzebnych na sesję;
3) obsługa posiedzeń komisji rady;
4) protokołowanie posiedzeń sesji rady gminy i jej komisji;
5) opracowywanie projektów pracy rady gminy i jej komisji;
6) prowadzenie ewidencji uchwał rady gminy oraz przedkładanie ich Wojewodzie Podlaskiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;
7) wdrażanie uchwał rady gminy oraz nadzór nad ich wykonywaniem;
8) prowadzenie ewidencji interpelacji, wniosków i postulatów radnych oraz przekazywanie do realizacji;
2. Wykonywanie zadań związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich.
3. Prowadzenie dokumentacji z zebrań wiejskich i narad z sołtysami.
4. Prowadzenie rejestrów uchwał.
5. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej.
6. Prowadzenie spraw z zakresu poczty internetowej i promocji gminy.
7. Prowadzenie całokształtu spraw związnych z komputeryzacją Urzędu Gminy.
8. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń Wójta i Sekretarza Gminy.
Metryka strony